/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F9dd8916ca318f4c7713190f57711e79d.jpg)
Послідовник здобувача популярності спричинив безлад у тунелі в Бостоні
Останнім часом ми спостерігаємо тривожне зростання необережних водіїв по всій території США, які вважають, що автостради – це їх особисті гоночні траси. Вони рухаються з великою швидкістю, перемикуються між смугами і ставлять життя всіх інших у справжню небезпеку лише заради кількох лайків у соціальних мережах. Звісно, цей “чудовий” тренд призвів до безлічі аварій, однією з яких сталася нещодавно в тунелі О’Нілла міста Бостон.Щастям, під час події на дорозі було мало машин, інакше ситуація могла стати набагато гіршою, з участю значно більшої кількості автомобілів.Відео починається з того, що білий Civic обганяє машину, яка його фільмує. Однак здається, що водій Civic неправильно оцінив свою швидкість і, об’їжджаючи червоний автомобіль та намагаючись уникнути зіткнення з білим Porsche Macan спереду, він занадто різко змінив курс вправо. І наступив справжній хаос.Машина рухалася занадто швидко, і водій не встиг праворуч. Він різко змінив курс і в’їхав у бік тунелю. І якщо цього було мало, Civic далі врізався ззаду у чорне авто в правому ряду тунелю, стаючи причиною, що його перекинуло на інший бік.Після зіткнення жінку можна було побачити на люку. Неясно, чи вона була водієм, чи пасажиром, але можна сказати, що будь-яка роль, яку вона виконала, пішла дуже шкідливо.Крутизна Honda була знищена в аварії. Передній кінець чотирьохдверного автомобіля був збитий, бампер розірваний, а капот вигнутий вгору. Також з передньої частини вирувало достатньо пари. Зрозуміло, що ремонтуючи цю Honda не вийде, йому доведеться передати її безпосередньо на металобрухт.Можливо, місцеві правоохоронні органи підуть на розслідування цієї аварії і зможуть використати це відео, щоб встановити, хто винен. Водіння таким чином потребує серйозного покарання, і якщо вони мають на це владу, вони повинні позбавити права водіння цього водія протягом досить тривалого часу.
