Власник, у кого не вдалося продати Rimac, намагається продати одну з найрідших McLaren
Власник, у кого не вдалося продати Rimac, намагається продати одну з найрідших McLaren

Власник, у кого не вдалося продати Rimac, намагається продати одну з найрідших McLaren

У 2022 році компанія McLaren презентувала концепт Vision Gran Turismo, гіпервізійний цифровий автомобіль, який згодом призвів до створення спеціалізованої для траси моделі Solus GT. Лімітована серія всього 25 одиниць цього автомобіля, можливо, є одним з найсміливіших і найекстравагантніших автомобілів, які McLaren коли-небудь виробив, принаймні після моделі P1. І вже наступного місяця один з цих кількарічних монстрів відправиться на аукціон.Цей конкретний Solus GT є частиною колекції Triple F, що належить Дейву Фрека. Його вже відомо за те, що у ньому зберігаються деякі неймовірні автомобілі на планеті, але зараз він вирішив позбутися деяких з них. Лише минулого місяця він виставив на продаж свій індивідуальний Rimac Nevera на Bring a Trailer. Навіть із ціною у €2.1 мільйона ($2.4 мільйона), ставки сягнули лише $1.27 мільйона. Він буде сподіватися, що цей Solus GT зможе викликати більше захоплення.Цей автомобіль є шостою з 25 вироблених одиниць і має ліврею, натхнену гонками Gulf Racing, де переважають оранжевий і яскраво-синій кольори. Він також поставляється з комплектом запасних коліс синього кольору, що робить його одним із найекстремальніших автомобілів. Це найбільш помітно в салоні, де ви знайдете одне центрально розташоване сидіння, виготовлене ​​з синьої Алькантари, в поєднанні з контрастними апельсиновими ременями безпеки. Сидіння є нерухомим, а педалі регульовані.Можливо, найцікавіше в Solus GT полягає в тому, що в ньому встановлений 5,2-літровий атмосферний V10 двигун, якого немає в інших моделях. Цей 10-циліндровий агрегат побудований на основі блоку Judd та надає надзвичайний показник в 829 к.с. і 479 фунт-футів крутного моменту, що майже на 200 к.с. більше, ніж може видаїти Lamborghini Huracan зі своїм 5,2-літровим V10.Благодаря легкій будові з вуглецевого волокна, цей суперкар може розігнатися до 100 км/год лише за 2,5 секунди і розганятися понад 320 км/год. Він також забезпечує до 1200 кг адгезії, що означає, що він може проходити повороти швидше, ніж будь-яка з дорожніх моделей McLaren. Водночас Mecum Auctions не розкрили, скільки Фрекко заплатив за свій Solus GT, чутки вказують на те, що ціни, ймовірно, становили близько $4 мільйонів. Так що для тих, хто достатньо відважений, щоб піти на це, важливо знати, що ви купуєте щось дійсно особливе і, ймовірно, дуже-дуже дороге.Якщо ціни не вас не вражають, ви можете переглянути повний список для отримання додаткових відомостей. Хто знає, можливо, ви вирішите стати власником найекстремальнішого автомобіля, коли-небудь створеного McLaren.

Джерело матеріала
loader