/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F5acf6c572e38347adcfb9aec2a8f9f81.jpg)
Концепції VW вказують на початок створення 30 нових моделей для майбутнього електромобілів у Китаї
VW представила три нові концепт-кари в Китаї під назвами Aura, Evo та Era.Ці три студії перетворяться на серійні пропозиції за допомогою різних спільних підприємств.Компанія планує запустити понад 30 нових моделей на ринку Китаю, включаючи 20 NEV.Volkswagen зробила вражаючий виступ на Шанхайському автосалоні 2025 року, представивши три концепційні автомобілі на електричній основі, які вказують на майбутні серійні моделі. Седан ID. Aura виступає на першому плані поряд із кросоверами ID. Evo та ID. Era, кожен з яких представляє різні спільні підприємства в Китаї.Виробник зобов’язаний запустити понад 30 нових моделей в Китаї, включаючи 20 транспортних засобів з новими джерелами енергії (NEV). Серед них будуть серійні версії концепційних автомобілів ID, які можуть мати повністю електричні або додаткові енергетичні установки. Крім того, вони будуть обладнані системами на основі штучного інтелекту для високорівневого автоматизованого водіння.Спеціально для китайського ринку Volkswagen підкреслив, що дизайн та технологія за цими останніми концепціями ID були спеціально адаптовані до потреб Китаю з метою пропонувати місцеві особливості. Томас Шафер, генеральний директор бренду Volkswagen, зауважив: “Три концепційні автомобілі – це видимий результат нашої стратегії ‘В Китаї, для Китаю'”. Він також відзначив, що компанія зайняла позицію лідера серед іноземних автовиробників в Китаї.Що стосується стилю, нові концепції стають продовженням ID. Андреас Міндт, глава дизайну в Volkswagen, описав ID. Code як “відправну точку для нашого нового дизайну в Китаї”, додавши, що команда “вдосконалила його в останні місяці та адаптувала його спеціально для кожного з наших спільних підприємств”.Починаючи з седана, ми маємо ID. Aura, створений через спільне підприємство FAW-Volkswagen. Ця модель є повністю електричною і базується на Компактній Основній Платформі (CMP), розробленій спеціально для китайського ринку.ID. Aura не має ніякого сходу до інших моделей , які вже доступні в регіоні. Натомість вона має гостро вирізаний профіль та стрункі LED-ліхтарі спереду та ззаду. Всередині вона обіцяє передовий смартфоноподібний інтерфейс для системи розваг, разом з AI-супровідником, який зробить вашу поїздку трохи більше схожою на науково-фантастичну.Наступною концепцією є кросовер ID. Evo від спільного підприємства Volkswagen Anhui. Цей призначений для “молодих, свідомих свого стилю покупців” та виглядає як з майбутнього. Агресивні розчленовані LED-фари протягуються до профілю, а мускулисті задні плечі переходять у спортивне заднє завершення.ID. Evo буде побудований на архітектурі 800 вольт, повністю приводимий електротранспорт. Цей кросовер матиме широкий спектр цифрових послуг, всіляко поновлюючися завдяки регулярним оновленням через повітря.Нарешті, ID. Era від спільного підприємства Volkswagen завершує лінійку. Описаний як просторий трьохрядний кросовер, ID. Era буде мати енергетичну установку з додатковим запасом ходу. Його дизайн включає високий ніс, розчленовані LED-фари та обрамлене купе з квадратним заднім кінцем інтегрованим дифузором.Volkswagen твердить, що серійна версія запропонує вражаючу дальність ходу понад 1 000 км (621 миля), з яких 300 км (186 миль) будуть надані лише батареєю, а інші 700 км (435 миль) – від двигуна внутрішнього згоряння з розширеним запасом ходу.Томас Ульбріх, генеральний директор Центру технологій Volkswagen China, заявив, що мета полягає в розробці серійних моделей протягом 34 місяців. Він підкреслив, що прискорений графік дозволить Volkswagen випускати правильні моделі на вірній швидкості та з правильними партнерами в Китаї.Volkswagen

