/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Ff55d56dc2f25a98ad324203d05837e86.jpg)
"Харизма зашкалює": дует собаки та саксофоніста замилував жителів Кривого Рогу
Очевидці опублікували відео. Про це повідомляє 24 Каналз посиланням на благодійну ініціативу "Територія добра", яка опікується безпритульними тваринами.
Як пройшов імпровізований концерт?
У підписі до публікації організація навела цитату, яку приписують американському письменнику та журналісту Енді Руні: "Середньостатистична собака – набагато симпатичніша істота, ніж середньостатистична людина".
На кадрах видно: щойно музикант починає грати, собака починає "власну партію", акомпануючи підвиванням. Як тільки саксофоніст робить паузу, песик також одразу ж припиняє спів.
Песик підвивав саксофоністу на вуличному концерті у Кривому Розі: дивіться відео
Кілька людей зупинилися, аби послухати незвичний дует, і знімали їхній "виступ" на телефони.
Цікаво! Собаки часто реагують на високочастотні звуки або довгі ноти, як-от у саксофоні. Їхній слух набагато чутливіший за людський, тож мелодія може звучати для них схоже до виття інших тварин. Собаки не розуміють музику, як люди, але сприймають тональність, темп, ритм і можуть реагувати на знайомі патерни.
Як реагують у мережі?
Люди залишили під дописом "Території добра" чимало коментарів. Одна з користувачок розповіла, що це – Біляш. "Він полюбляє ганятися за машинами біля району, де живе", – пригадала вона. Інші називають собаку "місцевою зіркою" та кажуть, що "солістка просто супер". Деякі навіть пожартували, що у минулому пес, мабуть, був тенором і співав виключно під супровід оркестру. Також оцінили харизму чотирилапого – пишуть, що вона зашкалює.
Крім цього, люди турбуються, чи пригостили вуличного песика смаколиками. А також пишуть, що боляче, коли старість таких собак проходить на вулиці, і закликають робити для них добрі справи.
Раніше ми писали про фестиваль адопції AdoptMe Days. Там чотирилапим з притулків шукали нові домівки. Під час заходу вдалося знайти родини для 113 тваринок.
