/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F4491efe1bf5dde1c80ae1bd554b2b92d.jpg)
Найдоступніший GT від Ferrari виглядає як новий, але варто придивитися уважніше
Після шести років очікувань Ferrari представила абсолютно нову модель Amalfi — передньомоторний гранд-турер, який замінює Roma як найдоступніший варіант у лінійці марки. Перші реакції на дизайн розділилися: одні вважають його логічним розвитком Roma, інші — недостатньо сміливим кроком вперед.Хоча зовні Amalfi не вражає радикальними змінами, інженери Ferrari значно оновили технічну частину. Бензиновий V6 з подвійним турбонаддувом отримав модернізовані турбіни, новий блок циліндрів, легкі розподільчі вали та оновлену електроніку. Коробка передач стала швидшою та плавнішою. Кермове управління та гальмівна система також були вдосконалені.У салоні Ferrari повернула фізичні кнопки, відмовившись від непрактичних сенсорних панелей. Приладова панель повністю перероблена, а мультимедійна система отримала оновлення. Автомобіль також оснастили сучасними системами допомоги водію, включаючи адаптивний круїз-контроль та камери кругового огляду.Прем’єра Amalfi відбулася за участі обмеженого кола журналістів, які вже поділилися своїми враженнями. Незважаючи на консервативний підхід до дизайну, нова модель має всі шанси повторити успіх Roma завдяки покращеній динаміці та більш продуманому інтер’єру. Ferrari традиційно зберігає деталі про ціну та доступність, але очікується, що Amalfi залишиться «вхідним» варіантом у лінійці бренду.Цікаво, що вибір назви для нової моделі виявився не просто маркетинговим ходом. Село Амальфі має глибокі історичні корені — саме там розгортається дія п’єси «Герцогиня Амальфійська» Джона Вебстера, написаної ще в XVII столітті. Це нагадує, що за сучасними технологіями Ferrari завжди стоять італійська культура та традиції автомобілебудування.

