Ціна китайського електромобіля зростає вдвічі через використання логотипу Chevrolet
Ціна китайського електромобіля зростає вдвічі через використання логотипу Chevrolet

Ціна китайського електромобіля зростає вдвічі через використання логотипу Chevrolet

Chevrolet використав спільне підприємство SAIC-GM-Wuling, щоб представити нову електричну модель для бразильського ринку. Spark EUV — це, по суті, перебрендований китайський Baojun Yep Plus. Автомобіль дебютував під час заходу, присвяченого 100-річчю Chevrolet у Бразилії.Назва Spark EUV може здатися знайомою, але ця модель не має нічого спільного з електричним хетчбеком, який продавався у США до 2017 року. Нова версія — це компактний кросовер з повністю електричною силовою установкою.Spark EUV оснащений цифровою панеллю приладів на 8,8 дюйма та 12,8-дюймовим сенсорним екраном. Він також отримав системи допомоги водію від виробника дронів DJI. Електромотор на задній осі видає 101 к.с., а батарея на 42 кВт·г забезпечує запас ходу до 401 км.Цікаво, що в Бразилії Spark EUV коштує навіть більше, ніж місцевий конкурент — Fiat Mobi Electric. Постачання новинки мають розпочатися влітку. Поки невідомо, чи запропонують інші варіанти кузовів, які є в лінійці Baojun.Ціновий розрив між китайською та бразильською версіями може бути пов’язаний із митними зборами та логістикою. Однак навіть з урахуванням цих факторів різниця залишається значною, що може вплинути на конкурентоспроможність моделі на місцевому ринку.

Джерело матеріала
loader