/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F3218db3d05777659afd367f6d2bc61c5.jpg)
Найшвидша Hyundai в історії оснащена прихованим режимом дрифту та вбудованою камерою для заїздів
Після трьох років очікувань Hyundai нарешті представив серійну версію свого високопродуктивного електричного седана Ioniq 6 N. Автомобіль успадкував багато рис від концепту та свого «брата» Ioniq 5 N, але отримав ще більше технологій для справжніх ентузіастів водіння.Зовні Ioniq 6 N виглядає значно агресивніше за стандартну версію. Він отримав новий передній бампер з великими повітрозабірниками, розширені крила та спойлер на задній частині. Крім того, вперше в лінійці N з’явився кріплений на «лебединій шиї» задній антикрило.Під капотом — а точніше, під підлогою — знаходиться 84 кВт·год акумулятор, який живить два електродвигуни. Разом вони видають 601 к.с., а з функцією N Grin Boost потужність зростає до 641 к.с. Максимальна швидкість обмежена на позначці 257 км/год.Салон автомобіля також отримав оновлення: спортивне кермо, педалі та крісла з підтримкою. Для тих, хто любить записувати свої поїздки, передбачена інтегрована кріпильна система для камери GoPro.Серед інших цікавих функцій — система N Ambient Shift Light, яка змінює підсвітку в салоні залежно від режиму їзди, та N Drift Optimizer для полегшення контрольованих заносів. Підвіска була повністю переналаштована, а шини Pirelli P Zero 5 забезпечують відмінне зчеплення з дорогою.Офіційні дані про запас ходу та ціну поки що не розголошуються, але вже зараз зрозуміло, що Hyundai створив серйозного конкурента для Tesla Model 3 Performance та інших спортивних електромобілів. З урахуванням успіху Ioniq 5 N, новинка має всі шанси стати популярною серед тих, хто цінує динаміку та технології.

