/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F90f488dcd92e66430ad5ba11f9dadfcd.png)
Збій онлайн-сервісів в Україні: "Дія", "Ощадбанк" і "Нова пошта" відновили роботу
Після масштабного збою 26 квітня низка українських сервісів оголосили про відновлення своєї роботи. Фокус з'ясував, що відомо на цей момент.
Першою про відновлення роботи повідомила "Нова пошта". Це сталося через півтори години після оголошення про збій.
"Дякуємо за терпіння та підтримку. До зустрічі у відділеннях і біля поштоматів", — заявили в компанії.
Пізніше про відновлення онлайн-сервісів повідомив голова правління "Ощадбанку" Сергій Наумов. Він зазначив, що проблему в зовнішньому дата-центрі врегульовано.
"Усі сервіси "Ощаду" працюють у штатному режимі. Дякую всім, хто долучився до вирішння проблеми", — написав Сергій Наумов
Незабаром "Дія" також повідомила, що сервіс державних послуг знову працює.
"Ми успішно відновили роботу після технічного оновлення дата-центру. Тепер усі ваші документи та послуги знову доступні в застосунку. Дякуємо за терпіння та довіру!" — йдеться в заяві.
Що відомо про збій онлайн-сервісів в Україні
Вранці 26 квітня в українському дата-центрі De Novo сталася аварія, внаслідок якої було знеструмлено повністю всю будівлю. Це спричинило збій у роботі онлайн-сервісів.
Технічні служби дата-центру проводили регламентні роботи з оновлення та заміни джерел безперебійного живлення. У процесі спрацювала одна із систем перемикання живлення і заблокувала доступ до акумуляторної батареї та генераторів.
"Уся аварія тривала з 8:03 до 8:17 ранку. Тобто 14 хвилин. Через 14 хвилин ми відновили електроживлення всіх систем, але проблема ключова полягала в тому, що знеструмлено велику кількість обладнання наших клієнтів", — розповів CEO дата-центру De Novo Максим Агєєв.
У De Novo також підкреслили, що цей збій у роботі онлайн-сервісів не має ознак хакерської атаки.

