/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fefe4473909691e3016944e1e753d3412.jpg)
CATL випустила нові батареї для електрокарів — швидкість зарядки до 1,3 МВт навіть за -10°С
Найбільший у світі виробник акумуляторів для електромобілів китайська компанія CATL представила низку нових розробок у сфері акумуляторів.
.about-noa a{.
.about-noa a img{.
position: relative;.
margin-left: 20px;.
top: -2px;.
.about-noa a{.
Мова йде про модернізовану версію акумулятора Shenxing, яка дозволяє збільшити запас ходу до 520 км у процесі 5-хвилинної зарядки.
Це більше, ніж обіцяні найближчим конкурентом — компанією BYD 400 км за той же самий час зарядки.
За словами представників CATL, її система здатна забезпечити швидкість зарядки у 1,3 МВт навіть за умов температури до -10°С.
Модернізовані акумулятори Shenxing здатні заряджатись з 5 до 80% за 15 хвилин.
CATL також представила нову натрій-іонну батарею, що отримала назву Naxtra.
За інформацією Bloomberg, нові осередки вже придатні до комерційного використання і були випробувані за низки екстремальних умов високих та низьких температур.
Нові акумулятори здатні забезпечити до 200 км запасу ходу для гібридних автівок та до 500 км — для електрокарів.
На думку деяких експертів, натрій має перевагу над літієм у використанні в батареях.
Використання натрію більш доцільне з економічної точки зору та не становить небезпеки теплового розширення, як у випадку з літієвими акумуляторами.
.banner-agency{.
position: relative;.
.agency-title{.
.agency-leader{.
position: absolute;.
bottom: 0;.
right: 30px;.
.agency-check{.
align-items: center;.
.agency-check img{.
flex: 0 0 32px;.
margin-right: 10px;.
.agency-check span{.
.button-agency{.
border-radius: 100px;.
position: absolute;.
bottom: 0;.
z-index: 10;.
right: 0;.
.button-agency img{margin-left: 10px;}.
.minh-100{.
min-height: 100px;.
.minh-100{.
min-height: auto;.
.button-agency{.
position: relative;.
.banner-agency {.
.agency-checks{.
Представники CATL вважають, що натрій-іонні акумулятори можуть замінити до половини літій-залізо-фосфатних батарей на ринку.
Окрім цього компанія представила батарею з подвійним живленням, здатну забезпечити максимальний запас ходу до 1,5 тис.
км на одній зарядці.
У цьому акумуляторі звичайний осередок швидкої зарядки об’єднаний з окремим допоміжним блоком для підвищення продуктивності.
Однак розв’язана Дональдом Трампом торгівельна війна з Китаєм навряд чи дозволить новим розробкам CATL потрапити на американський ринок.
Акумулятори CATL використовуються у широкому спектрі електромобілів, включаючи Tesla та Ford.
І хоча компанія могла б ліцензувати свої технології американським автовиробникам, напруження, що зростає, ймовірно, ускладнить це в найближчій перспективі.
До того ж Пентагон нещодавно додав CATL до списку китайських військових компаній, що ще більше ускладнить бізнес для неї на американському ринку.
.widget-spec-projects{.
border-radius: 12px;.
position: relative;.
.spec-label{.
border-radius: 100px;.
position: absolute;.
top: -14px;.
.spec-item{.
.spec-image{.
flex: 0 0 140px;.
margin-right: 20px;.
.spec-image a{.
border-radius: 8px;.
.widget-spec-projects{.
.spec-label{.
left: 0;.
right: 0;.
.widget-spec-projects .row .col-12:nth-child(2){.
.spec-image{.
flex: 0 0 120px;.
margin-right: 15px;.
