CATL випустила нові батареї для електрокарів — швидкість зарядки до 1,3 МВт навіть за -10°С
CATL випустила нові батареї для електрокарів — швидкість зарядки до 1,3 МВт навіть за -10°С

CATL випустила нові батареї для електрокарів — швидкість зарядки до 1,3 МВт навіть за -10°С

Найбільший у світі виробник акумуляторів для електромобілів китайська компанія CATL представила низку нових розробок у сфері акумуляторів.

.about-noa a{.

.about-noa a img{.

position: relative;.

margin-left: 20px;.

top: -2px;.

.about-noa a{.

Мова йде про модернізовану версію акумулятора Shenxing, яка дозволяє збільшити запас ходу до 520 км у процесі 5-хвилинної зарядки.

Це більше, ніж обіцяні найближчим конкурентом — компанією BYD 400 км за той же самий час зарядки.

За словами представників CATL, її система здатна забезпечити швидкість зарядки у 1,3 МВт навіть за умов температури до -10°С.

Модернізовані акумулятори Shenxing здатні заряджатись з 5 до 80% за 15 хвилин.

CATL також представила нову натрій-іонну батарею, що отримала назву Naxtra.

За інформацією Bloomberg, нові осередки вже придатні до комерційного використання і були випробувані за низки екстремальних умов високих та низьких температур.

Нові акумулятори здатні забезпечити до 200 км запасу ходу для гібридних автівок та до 500 км — для електрокарів.

На думку деяких експертів, натрій має перевагу над літієм у використанні в батареях.

Використання натрію більш доцільне з економічної точки зору та не становить небезпеки теплового розширення, як у випадку з літієвими акумуляторами.

.banner-agency{.

position: relative;.

.agency-title{.

.agency-leader{.

position: absolute;.

bottom: 0;.

right: 30px;.

.agency-check{.

align-items: center;.

.agency-check img{.

flex: 0 0 32px;.

margin-right: 10px;.

.agency-check span{.

.button-agency{.

border-radius: 100px;.

position: absolute;.

bottom: 0;.

z-index: 10;.

right: 0;.

.button-agency img{margin-left: 10px;}.

.minh-100{.

min-height: 100px;.

.minh-100{.

min-height: auto;.

.button-agency{.

position: relative;.

.banner-agency {.

.agency-checks{.

Представники CATL вважають, що натрій-іонні акумулятори можуть замінити до половини літій-залізо-фосфатних батарей на ринку.

Окрім цього компанія представила батарею з подвійним живленням, здатну забезпечити максимальний запас ходу до 1,5 тис.

км на одній зарядці.

У цьому акумуляторі звичайний осередок швидкої зарядки об’єднаний з окремим допоміжним блоком для підвищення продуктивності.

Однак розв’язана Дональдом Трампом торгівельна війна з Китаєм навряд чи дозволить новим розробкам CATL потрапити на американський ринок.

Акумулятори CATL використовуються у широкому спектрі електромобілів, включаючи Tesla та Ford.

І хоча компанія могла б ліцензувати свої технології американським автовиробникам, напруження, що зростає, ймовірно, ускладнить це в найближчій перспективі.

До того ж Пентагон нещодавно додав CATL до списку китайських військових компаній, що ще більше ускладнить бізнес для неї на американському ринку.

.widget-spec-projects{.

border-radius: 12px;.

position: relative;.

.spec-label{.

border-radius: 100px;.

position: absolute;.

top: -14px;.

.spec-item{.

.spec-image{.

flex: 0 0 140px;.

margin-right: 20px;.

.spec-image a{.

border-radius: 8px;.

.widget-spec-projects{.

.spec-label{.

left: 0;.

right: 0;.

.widget-spec-projects .row .col-12:nth-child(2){.

.spec-image{.

flex: 0 0 120px;.

margin-right: 15px;.

Джерело матеріала
loader