/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F90da30c7d805ba6515c92d2740f7e3a7.jpg)
Ми перевірили китайського конкурента Toyota Land Cruiser, і він нас приємно здивував
Китайські автовиробники останніми роками серйозно заявили про себе на міжнародних ринках, особливо в сегменті SUV. У 2023 році GWM представила в Австралії свій позашляховик Tank 300, який швидко завоював популярність завдяки доступній ціні та хорошим характеристикам. Тепер компанія йде далі з більшою та амбітнішою моделлю — Tank 500, яка має конкурувати з такими гігантами, як Ford Everest, Isuzu MU-X та Toyota Land Cruiser Prado.Tank 500 пропонує більше простору, потужнішу гібридну силову установку та розширений технологічний пакет. Вартість базової версії Lux HEV стартує з AU$64,490 (~$41,400), тоді як топова Ultra HEV, яку тестували, коштує від AU$72,990 (~$46,900). Для порівняння, новий Land Cruiser Prado в Австралії починається з AU$78,552 (~$50,400).Салон Tank 500 вражає своєю якістю та оснащенням, особливо враховуючи ціну. У версії Ultra HEV є 14.6-дюймовий екран мультимедіа, 12.3-дюймова цифрова панель приладів, проекційний дисплей, масажні сидіння з дев’ятьма рівнями підігріву та вентиляції. Також автомобіль оснащений численними системами безпеки, включаючи автоматичне гальмування, моніторинг сліпих зон та розпізнавання дорожніх знаків.Однак є й недоліки: надмірно м’яка підвіска, невпевнене гальмування та висока витрата палива. У місті та на трасі Tank 500 показав 14.1 л/100 км, що значно більше заявлених 8.5 л/100 км.Tank 500 пропонує 11 режимів руху, включаючи спеціальні налаштування для піску, грязі та скель. Є три блокувальні диференціали, що робить його серйозним конкурентом для G-Class. Проте низькі бампера обмежують кути проїздності.Незважаючи на деякі недоліки, Tank 500 — це серйозна заявка GWM на ринок повнорозмірних SUV. Його головні переваги — багате оснащення, доступна ціна та семирічна гарантія. Очікується, що в майбутньому з’явиться дизельна версія, яка може покращити ефективність.

