/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F23cc158a215b5c3eeb8dcdbfa1d9c339.jpg)
Старовинні автомобілі не підлягають 25% миту на імпорт, але є один підвох
Автомобілі класики уникнули наслідків нових мит на імпорт від Трампа.
Транспортні засоби старше 25 років обминають 25% мито на автомобілі.
Політика відповідає існуючому 25-річному правилу імпорту класики.
Porsche, Bentley та інші бренди, які не мають виробництва у США, не єдині, хто турбується через нові на автомобільний імпорт Дональда Трампа.
Це також стосується набагато менших компаній, які займаються продажем виняткових автомобілів цих брендів, але тепер ці організації можуть вдихнути з полегшенням.
Справа в тому, що у нові автомобілі стягується 25% мита, що змусило Audi та JLR змінити політику в США, а от колекційні автомобілі уникають нових обов’язкових платежів.
Це велика радість як для прихильників класичних автомобілів, що проживають в США, так і для спеціалізованих фірм, як в межах, так і за межами країни, чия діяльність залежить від попиту з боку Америки.
Мита Могли Били Дужче Вразити.
Якби класичні автомобілі були підпадали під 25% мито, ціни стрімко підвищилися б.
Автомобіль на $100 000 замість цього коштував би $125 000, Ford RS200 (зображений нижче) міг би збільшитися на $150 000, а деякі найбажаніші автомобілі 1960-х років могли б підвищити ціни на понад мільйон доларів.
Замість цього ці автомобілі продовжують в’їжджати в країну як і раніше, підлягаючи лише 2,5% миту, і попит не повинен страждати.
Якщо імпортовані класичні автомобілі підлягали б 25% податку, це було б катастрофою для галузі, яка підтримується 43 мільйонами класичних автомобілів у США з загальною вартістю понад $1 трильйон, за даними Hagerty.
Підступна Інформація Про 25-Річне Правило.

