Електричний кросовер Skoda з 7 сидіннями може тягти причеп, але не очікуйте великого запасу ходу
Електричний кросовер Skoda з 7 сидіннями може тягти причеп, але не очікуйте великого запасу ходу

Електричний кросовер Skoda з 7 сидіннями може тягти причеп, але не очікуйте великого запасу ходу

почала намекати на свій новий електричний кросовер з трьома рядами місць минулого місяця, що означає, що дебют ймовірно неминучий. Але поки маркетингова команда розводить певний ажіотаж, інженери чеської компанії переконуються, що майбутні власники не отримають дозу непотрібного захвату під час буксирування великого причепа.SUVs популярні завдяки високій посадці водія та щедрому внутрішньому простору, але багато власників купують традиційні ICE-двигунами утилітарні автомобілі, оскільки навіть ті, які не мають надійної конструкції кузова на рамі, можуть бути корисними причепами. І якщо автовиробники хочуть презентувати EV як серйозні альтернативи автомобілям з двигунами внутрішнього згоряння, вони повинні мати можливість тягти причепи, човни та каравани.Можливості буксирування EVsУ багатьох відношеннях, EVs є відмінними тягачами. Вони мають величезний крутний момент на низьких обертах, плавну передачу потужності, і рекуперація гальм може запобігти перевантаженню конвенційних гальм. Але через їх вагу, їх тягуча здатність зазвичай нижча, ніж у еквівалентної ICE машини.Цей новий електричний кросовер Skoda, версія 2022 року концепції, яку можуть назвати Space, є електричною альтернативою семимісному Kodiaq з двигуном згоряння. Kodiaq побудований на платформі MQB Evo від VW, і у версії з повним приводом vRS має максимальну тягучу здатність 2 500 кг (5510 фунтів). Але його електричний аналог базується на платформі MEB, такі ж як Skoda Enyaq, і ні один з цих EV не може легально тягти таке велике навантаження.ICE Перевага над EV у БуксуванніЕлектричний Enyaq з подвійним двигуном може витягнути максимум 1 200 кг (2650 фунтів) для буксируваного причепа, а європейський Battery Buzz із подвійним двигуном може буксирити 1 800 кг (3 970 фунтів), коли встановлено меншу батарею об’ємом 79 кВт-год, або лише 1 600 кг (3 530 фунтів) з 86 кВт-год пакетом. Але одним з ключових конкурентів Skoda може бути Kia, яка оцінюється на вражаючі 2 500 кг (5 512 фунтів).На практиці, якщо великий EV Skoda може тягти 1800 кг, цього може вистачити багатьом покупцям, які не планують тягти великі човни, каравани та автопричепи. Однак їм доведеться прийняти значне зниження запасу ходу, коли вони будуть з’єднані.Багато власників EV на платформі MEB, включаючи Enyaq та Buzz, документували свій досвід з буксируванням на онлайн-форумах, і відповідно до їх результатів, не незвично бачити зниження запасу ходу на 50-60 відсотків при перетягуванні навіть 820 кг (1800 фунтів) причепа.Діапазон 150 миль?Skoda заявляє про максимальний діапазон 334 миль (537 км) за WLTP для AWD при оптимальних погодних умовах і без буксирування, а більший семимісний автомобіль на цих шпигунських знімках може бути гарним на 370 миль (596 км), якщо відповідає претензіям для концепції 7S, в якій була 89 кВт-год батарея. Але все ж можливо доведеться розраховувати на запас ходу менше 150 миль (240 км), якщо тримати швидкість дуже низькою.Звичайно, ICE-приводові SUVs також мають високий витрати пального та зниження запасу ходу під час буксування (хоча зазвичай менше 50 відсотків), але їм не потрібно турбуватися на тему того, де заряджатися, або мати справу з тим, що, на відміну від заправних станцій, зарядні станції, як правило, не налаштовані для взаємодії з транспортними засобами, що тягнуть за собою щось. Так що, чи купили б ви EV, якщо знали, що хочете тягти різні речі?

Джерело матеріала
loader
loader