Ексклюзивний проект Bohse Safari Landau: колаборація Porsche та Lada, про яку ви не чули!
Ексклюзивний проект Bohse Safari Landau: колаборація Porsche та Lada, про яку ви не чули!

Ексклюзивний проект Bohse Safari Landau: колаборація Porsche та Lada, про яку ви не чули!

Lada може і не поспішати на перше місце, коли мова йде про “розкіш” або “якість”, але ця конкретна модель – це зовсім інша історія. Побудований на Заході, він є результатом співпраці кількох автовиробників і є дивним міксом двомісного автомобіля, кабріолета та пікапа, упакованим в щось менше, ніж Subaru BRZ.Це авто заставляє задуматися, чи хтось програв ставку і просто вирішив злити усе в один автомобіль, щоб подивитися, що вийде.Read:Bohse був невеликим виробником кузовів в Німеччині. Він взяв компактний Lada Samara і створив те, що ви бачите тут, – Safari. Перш ніж отримати автомобілі, вже встиг прийняти участь в розробці моделі. Він вніс свій внесок у настройку двигуна, привід і навіть у сам дизайн. Так, цей автомобіль пов’язаний з такими авто, як Mercedes-Benz E500 та інші.“Результатом стало авто, яке було набагато більш передовим, ніж будь-що інше, що виготовляла Lada в той час”, – каже AlphaCars з Массачусетсу, яка займається продажем. Цей певний екземпляр може бути найкращим з усіх існуючих. Фарба цілком оригінальна, як і декоративні наклейки. Руль все ще має оригінальний значок Bohse, а приладова панель не деформована, як так багато з того періоду зазвичай.Детальніше огляньте загальний дизайн, і стане зрозуміло, що це автомобіль мав робити все. Передні сидіння можуть похвалитися відсікним дахом-люком. Позаду них знімається м’який верх всього за допомогою кількох кнопок і блискавок. У задній частині є невелика і дуже мілка платформа, але це не те, в що ми б довірилися дуже багато вантажу; однак під нею є глибокий і просторий багажник, який повинен вистачити для більшості вашних потреб.Салон дуже простий: три педалі та важіль надають керування для руху, фізичні кнопки та перемикачі використовуються для всіх інших функцій. Оббивка також виглядає майже в ідеальному стані – як це і має бути, оскільки на одометрі лише 6 572 милі (близько 10 600 км).Ось, можливо, найбожевільніша частина цієї угоди. За словами AlphaCars, багато запчастин є вдосталь, оскільки виробництво Lada Samara завершилося зовсім недавно. Звісно, може бути не так просто зайти в місцевий магазин запчастин, але інтернет-магазини безумовно обмежують усе це.Ті, хто зацікавлених у цьому по-справжньому унікальному автомобілі, повинні переглянути оголошення. Поточна ціна становить 28 995 доларів, що здається досить високо для старого автомобіля з переднім приводом, про який ніхто не чув. Але для такого унікального авто, як це, 29 тис. доларів в світі автомобільних дивнощів і не є непристойною ціною.

Джерело матеріала
loader
loader