/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fcb158cdb32d7f8ad536604b24ee96283.jpg)
Lancia бренд підприємства Stellantis випередив Tesla і став найбільшим роком втрат у Європі
Продажі автомобілів Lancia в Європі у перші два місяці 2025 року порівняно з 2024 роком впали на 73%.Smart (-55,4%), Jaguar (-53,4%) та Tesla (-42,6%) також почали рік важко.Європейці купили 687,709 гібридів (+17,6%) та 330,584 електромобілів (+31,4%) у січні та лютому.Хоча увага зосереджується на загальних продажах TeslЗгідно з офіційними даними про продажі в ЄС, АЕПТА та Великобританії, поділеними European Automobile Manufacturers’ Association, Lancia продала лише 2,208 одиниць в січні та лютому 2025 року, порівняно з 8,098 одиницями у той самий період минулого року. Це відбулося незважаючи на те, що було випущено нове покоління суперміні Lancia Ypsilon і вперше за багато років розширено її присутність за межами Італії.Іншими словами, стара модель, яка була відкликана після 13 років, продала майже в чотири рази більше протягом двох місяців порівняно з повністю новою моделлю. Зазначимо, що колишня пропонувалась виключно в Італії, тоді як остання вже доступна на інших європейських ринках, таких як Франція, Іспанія, Бельгія та Нідерланди.Основною причиною масового спаду продажів, напевно, є вищі ціни на нові гібридні та електричні варіанти Ypsilon порівняно з їх неелектрифікованим попередником. Крім того, відсутність на ринках поза Італією протягом багатьох років може відігравати свою роль, ускладнюючи вибір покупцям між недооціненою італійською маркою та більш популярними та встановленими конкурентами в сегменті суперміні.До цього з’являся план розвитку Lancia на європейських ринках допоможе підвищити інтерес покупців. Італійський бренд планує відкрити 70 нових шоурумів по всій Європі до кінця 2025 року. Щодо модельного ряду, Ypsilon приєднається до, а після неї на ринку з’явиться нове втілення хетчбека Delta в 2028 році.Окрім Lancia (-72,7%) та Tesla (-42,6%), найбільший спад продажів в Європі в січні та лютому 2025 року було зафіксовано у (-55,4%), Jaguar (-53,4%) та Mitsubishi (-35,4%). Інші помітні зниження продажів належать DS (-30,3%), Opel/Vauxhall (-27,2%) та Fiat (-26,9%), що свідчить про складний початок для брендів, що належать до концерну Stellantis. Те ж саме стосується Porsche (-23,2%), якому, схоже, важко знайти свій ритм у цьому році.З іншого боку, бренд з найбільшим зростанням продажів у перші два місяці 2025 року був Alpine (+137,8%), завдяки запуску гарячого хетчбека A290 GT, який призвів до 1,215 продажів. Cupra також добре розпочала з 40,869 проданими автомобілями (+42,3%), наблизившись до 42,212 продажів Seat за той же період. (+29,6%) був світлом у темряві для Stellantis, принісши 9,788 продажів за два місяці за допомогою маленького підкомпактного SUV Junior. Інші компанії, яким варто радіти їх продажі у 2025 році, включають Lexus (+32,2%), SAIC (+21,2%) та Renault (+18,5%). Нарешті, Volkswagen відзначив здорове зростання на 12% до 216,565 проданих автомобілів, бувши єдиним брендом, який забезпечив двозначний ринковий показник (11,1%) в регіоні ЄС, АЕПТА та Великобританія.У цілому, VW Group (525,346 одиниць / +4,3%) лідирує в Європі на початку 2025 року, за ними ідуть Stellantis (310,091 продаж / -16,1%), Renault Group (205,005 продажів / +8,2%), Група Hyundai (156,526 продажів / -5,5%) та Група Toyota (151,589 продажів / -4,9%).Європейці люблять гібриди та електромобіліЩодо продажів, залежних від типу силової установки, електрифіковані автомобілі продовжують набирати популярність в Європі. Зокрема, у січні та лютому європейці придбали 687,709 гібридів (+17,6%), які стали найпопулярнішим типом силової установки, та 330,584 електромобілів (+31,4%).З іншого боку, більш традиційні бензинові автомобілі продали 562,513 одиниць (-21,9%), водневі автомобілі виросли до 172,758 одиниць (-27,5%). Нарешті, продажі PHEV становили 148,156 одиниць (-3,4%), тоді як інші типи палива продали загалом 57,860 одиниць (-8,6%).

