/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F2607cff837be8d220d385750f11edc23.jpg)
Цього року припиняють виробництво чотирьох моделей Mazda, але одна з них може повернутися
Чотири моделі Mazda, за повідомленнями, будуть припинені до кінця 2025 року.Серед них: кросовери, седани, універсали і навіть хетчбеки.Не дивно, що лише SUV очікується отримати нащадка у майбутньому.Лінійка майбутніх моделей Mazda виглядає захоплююче, з готуючимся кросовером та спортивним автомобілем з гібридним роторним двигуном. Проте не вболівайте занадто сильно за деякі поточні моделі, оскільки кілька з них відправляються на відпочинок в автомобільну історію, а їх виробництво заплановано припинити до кінця 2025 року.Автомобілі, які будуть зняті з виробництва, включають у себе суперміні Mazda2, тісно пов’язаний з ним кросовер CX-3, седан і повністю електричний кросовер MX-30.MX-30: Швидке зникненняСпершу йде MX-30, за даними . Точно не можна сказати, що він йде гучно у минуле. Виробництво цього батарейно-електричного автомобіля закінчиться у березні 2025 року. MX-30, який так і не зміг закріпитися на ринку через високу ціну та обмежений запас ходу, мав проблеми з приверненням уваги. І незважаючи на те, що автомобілю всього лише п’ять років—він не отримає навіть оновлення середнього життєвого циклу, не кажучи вже про друге покоління.Проте версія MX-30 з додатковим додатковим об’ємним обладнанням, e-SkyActiv R-EV, буде існувати принаймні поки—так що не хвилюйтесь, фанати роторних двигунів; вас ще чекає надія. Проте перший спроба Mazda створити електромобіль, можливо, найбільше запам’ятовуватиметься як експеримент, який трохи зійшов з рейок.Mazda2: Кінець епохи (Можливо)Наступний на черзі—застаріла , яка, як повідомляють, наближається до завершення. Поточне покоління цього маленького хетчбека дебютувало у 2014 році і отримувало оновлення в 2019 та 2023 роках. Його останнє оновлення відбулося в 2024 році, коли для японського ринку була представлена нова інфотейнмент-система. Проте цих оновлень, схоже, вже недостатньо, щоб зберегти автомобіль виробництва, оскільки Mazda, як повідомляється, планує припинити його до кінця 2025 року.На жаль, немає інформації про прямого наступника найбільш доступної моделі Mazda в . Є лише підказка у вигляді запиту на торговельну марку для назви Mazda2e, яку можуть використати для майбутнього електромобіля в найнижчому ціновому сегменті.Можливо, Mazda на деякий час відступить від суперміні-сегменту, спрямовуючи покупців на майбутній невеликий кросовер (про це далі). Однак європейські покупці все ще можуть придбати Mazda2 Hybrid, яка в суті представляє і .CX-3: SUV, який міг би вижити , маленький внедорожник, який продовжував свій шлях майже без змін з 2014 року, також зустріне свій кінець у вересні 2025 року. Незважаючи на оновлення у 2018 році та декілька інших поліпшень протягом років, CX-3 мав проблеми з підтриманням актуальності на ринку. Він вже був вилучений з продажу в Північній Америці та Європі, але він досі доступний в Японії та в окремих азіатських ринках.На щастя фанатів Mazda, наступник CX-3 вже розвивається. Модель , розкриваючи компактні розміри та свіжий стиль зі спортивною частинкою від CX-5 та купе-видом кросовера. Ми також знаємо, що нове покоління цього маленького внедорожника буде випускатися в Таїланді, хоча невідомо, коли воно дебютує та чи буде доступне в Європі чи Японії.Mazda6: Седан, який був трохи занадто пізноЗрештою, до нас дійшла черга до Mazda6, довгострокового елемента в лінійці Mazda, який також готовий постанцювати ліворуч. Поточне покоління, яке було представлене у 2012 році, побачило кілька оновлень протягом років, але так і не змогло знайти необхідного прискорення для відповіді на змінні ринкові тенденції. Mazda6 відправив свої прощання в Північній Америці у 2021 році, попрощався з Великою Британією у 2023 році і був вилучений з продажу в Японії у 2024 році. Тепер його також відкинули на ринку за невідповідність певним вимогам.Проте не журіться за Mazda6 поки остаточно. Хоча Mazda сховала плани на новий внутрішньосгортаючий седан, модель в Європі та Великій Британії. Ця модель на основі Changan вже доступна в Китаї як Mazda EZ-6, пропонуючи як системи з продовженим ходом, так і повноцінні електричні двигуни.

