/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F5775100f1eb124d460c893b4eadbb487.jpg)
Нова технологія автопілоту рівня 2+ для лінійки автомобілів VW на платформі MQB
В автомобілях на основі MQB незабаром з’явиться досить вдосконалена система напівавтономного водіння рівня 2+. Ця нова система буде доступна в найближчі роки для кількох брендів концерну VW Group.До пакета послуг входитиме безрукавне водіння, допомога в пробках та система паркування. Транспортні засоби, розроблені на основі MQB, стануть значно потужнішими завдяки новому партнерству з компаніями Valeo та Mobileye. Це відкриває шлях до удосконаленої системи напівавтономного водіння рівня 2+.Запуск системи заплановано на “наступні кілька років” і обіцяє покращити безпеку та комфорт пасажирів у великій кількості транспортних засобів. Це буде корисно як для споживачів, так і для автовиробника, оскільки буде спрощена закупівля через різні бренди. Це передбачає зменшення витрат і складності, а також надання споживачам більш розширених функцій.Оскільки ця система ще далека, деталі обмежені. Однак компанії зазначили, що ми можемо розраховувати на … на схвалених ділянках автострад, а також на допомогу в пробках, паркування та систему екстреної допомоги 360°. Це додається до “виявлення небезпек” та майбутньообладнаних функцій, таких як підтримка для дисплеїв зі збільшеною реальністю.Хоча це ще неясно, здається, що можна очікувати водіння з включеним поглядом, руками від водія на вибраних дорогах зі швидкістю до 130 км/год. Це буде супроводжуватися автоматичними змінами смуг для ще більш розслаблюючих подорожей.Для активації цих функцій потрібен “360° обійм” камер, радарів та сенсорів. Їх підтримає нова платформа Mobileye Surround ADAS, а також процесор EyeQ 6 High та технології картографування. Це буде першим разом, коли всі ці компоненти будуть інтегровані в одну систему, і компанії зазначили, що це призведе до заміни кількох блоків управління централізованою одиницею, що сприяє підвищенню ефективності та продуктивності.

