/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fe5dc6d6b57a2f4bf6a60b105a5ba46d0.jpg)
Український Concord — розробники Level Zero припинили підтримку гри майже одразу після релізу
Студія Doghowl Games заявила про завершення технічної підтримки гри Level Zero: Extraction за два тижні після релізу 29 січня. Її доля схожа на відому Concord.
Level Zero: Extraction стартувала у 2022 році як просто Level Zero. З оновленою назвою гра з’явилася у ранньому доступі в серпні 2024 року, а в січні 2025 стався реліз. У передчасному доступі максимальна кількість гравців була 2600, але вже до середини жовтня впала до близько 100. Зараз у гри понад 2200 відгуків в Steam, останні переважно негативні. Після запуску максимальна кількість сягала 98 гравців. Сервери гри поки працюватимуть.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F3c41d9f0c3f3a80ec7f220c761be9719.jpg)
«Від імені DogHowl і tinyBuild повідомляю, що Level Zero: Extraction досяг того стану, який, швидше за все, буде остаточним. Останній патч для гри був випущений 30 січня 2025 року. … Від імені команди та особисто я хочу сказати всім вам величезне «дякую» за підтримку наших зусиль і за те, що ви допомогли нам увійти до 100 найбажаніших ігор Steam та зробили відкриту бета-версію другою за популярністю демонстраційною версією Steam Next Fest. … У Doghowl є плани розробити нову багатокористувацьку гру. Цього разу вона має бути кооперативною. Щоби підтримати студію, слідкуйте за обліковими записами команди в X та на YouTube», — пише ком’юніті-менеджер української студії, зареєстрованої на Кіпрі.
Як і найгучніший провал минулого року Concord, Level Zero: Extraction мала не найкращі відгуки та невелику кількість гравців, проте майже напевно не мала такого величезного фінансування. Гра була експериментом з поєднання тактичного шутера та жахів у інопланетному сетингу — вочевидь, невдалим.

