!["Ощадбанк" встановив ліміти на безкоштовне зняття готівки: клієнти скаржаться на солідну комісію](https://thumbor.my.ua/WBNxevzp-TnhrWfodk1YV4Nc73U=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F78d1c579d674a1289cfc793fbac43d86.png)
"Ощадбанк" встановив ліміти на безкоштовне зняття готівки: клієнти скаржаться на солідну комісію
"Ощадбанк" встановлює деяким клієнтам ліміти на безкоштовне зняття готівки. Про це йдеться у скарзі клієнтки, опублікованій у коментарях на facebook-сторінці фінустанови.
Українка обурилася, що знімаючи гроші зі своєю зарплатної картки, їй доводиться платити досить велику комісію.
"Цікаво, чому за зняття зі свого зарплатного рахунку, відкритого у вашому банку, я маю платити 1 відсоток від суми зняття плюс 15 грн? Це така лояльність до клієнтів вашого банку?", - поцікавилася клієнтка.
На скаргу відреагував представник "Ощадбанку". Клієнтці пояснили, що зарплатні картки мають різні класи та обслуговуються за різними тарифами. Також на них встановлено ліміти на зняття готівки, якщо перевищити встановлену суму, то за операцію доведеться сплачувати комісію.
"Згідно тарифів банку, по зарплатним карткам, в залежності від класу платіжної картки, є відповідна сума яку ви можете знімати в банкомат без комісії, та знявши понад ліміт є комісія", - заявили у фінустанові.
У "Ощаді" зазначили, що клієнти можуть ознайомитись з тарифами на сайті банку або звернеться на гарячу лінію за номером 0800210800.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Ощадбанк оголосив війну шахраям, але постраждають звичайні клієнти: кому без попередження заблокують доступ до грошей.
![loader](/files/images/preloader.gif)