Технології Rivian почнуть поступово з’являтися в електромобілях Volkswagen. Спочатку їх почнуть використовувати в Audi та Porsche, а згодом вони знайдуть місце навіть у флагманській моделі Volkswagen, відомий як Project Trinity.
Електромобіль Project Trinity отримав значну увагу як потенційний рятівник бренду в часи, коли Volkswagen втратила частину своєї привабливості для покупців. Проте компанія затримала вихід Trinity на користь інших моделей, таких як новий електричний Golf і члени поточної лінійки ID. Тепер ми знаємо чому.
Виявляється, Volkswagen серйозно ставиться до свого нового партнерства з Rivian, інвестуючи у спільне підприємство $5 млрд. Флагманський електромобіль Project Trinity використовуватиме нову архітектуру, розроблену в партнерстві з Rivian.
Project Trinity й надалі залишається в розробці, хоча його запуск затримується. Планується, що автомобіль матиме такі передові функції, як автономне управління Level 4. Частково причина затримки полягає в бажанні Volkswagen спочатку запустити більш “знаковий продукт” — електричну версію Golf. Це також дозволить компанії підготувати нову архітектуру “програмно-визначеного автомобіля”, яку вони розробляють разом із Rivian.
Електричний Golf буде представлений у 2029 році, а Trinity вийде пізніше. Спочатку планувалося, що флагман побачить світ у 2026 році, але тепер, за чутками, Trinity може з’явитися не раніше 2032 року.
Втім, не варто очікувати масового виробництва Trinity (або як Volkswagen вирішить його назвати). Автомобіль буде ексклюзивним продуктом, подібним до Phaeton, але на електричній тязі замість W12 під капотом.
“Ми трохи змістили пріоритети, не тому, що Trinity не є важливим, а тому, що він ніколи не розглядався як масовий автомобіль,” — пояснив генеральний директор VW Томас Шафер.
Разом з тим варто зазначити, що Golf не стане першим електромобілем у сім’ї брендів Volkswagen, який отримає технології Rivian. Спочатку нову електричну архітектуру випробують на Porsche та Audi, вони перейдуть на неї вже у 2027 році. Це відповідає стратегії впровадження нових технологій спочатку у бренди преміум-класу, а потім у масовий сегмент. Однак з часом архітектура буде використовуватися у всіх брендах VW, від бюджетних компактів до розкішних позашляховиків (і, можливо, навіть спортивних автомобілів).
Що ж до Project Trinity, то він залишається орієнтиром для Volkswagen, хоч і з деякою затримкою. Якщо автомобіль виявиться достатньо вражаючим, він може повернути інтерес масового ринку до бренду VW, навіть якщо випускатиметься в обмеженій кількості. Головне, що Volkswagen будує міцну технологічну базу, а Trinity стане важливою частиною цього процесу.
Джерело: insideevs