Компанія Yasno повідомила споживачам про важливість своєчасної передачі показників лічильника, незалежно від того, чи були відключення електроенергії протягом місяця. Відповідне звернення до споживачів було опубліковано на офіційному сайті компанії-постачальника.
Несвоєчасна або показ передачі показників може призвести до розрахунку обсягу споживання на основі середніх даних за попередній період. Це, у свою чергу, можна призвести до отримання завищеного рахунку, особливо якщо у попередньому місяці не було відключень.
«В іншому випадку – оператор системи розподілу розраховує не фактично, а середнє споживання. Тоді клієнт може отримати рахунок із такою ж самою сумою, як за місяць, коли не було знеструмлень»,- попереджає ЯСНО.
Період передачі показаний триває 5 днів: за два дні до кінця місяця та протягом трьох днів наступного. Таким чином, показники за серпень необхідно передати до 3 вересня.
Для зручності клієнтів компанія пропонує різні способи передачі показань. Це можна зробити через:
- Особистий кабінет на сайті,
- мобільний додаток YASNO Mobile,
- спеціальну форму на сайті,
- чат-боти у Viber та Telegram,
- особисті повідомлення на сторінці Facebook.
Як повідомлялося, увечері 2 вересня «Укренерго» надало розпорядження ввести екстрені відключення світла.
Як повідомлялося, ситуація в енергосистемі України після останнього ворожого обстрілу погіршилася ще сильніше. Через це відключення восени та взимку 2024 року будуть схожі на ті, які фіксувалися в липні.
Раніше радник прем'єр-міністра України, члена Наглядової ради «Укренерго» Юрій Бойко заявив, що поки зарано говорити, які наслідки матиме масована атака на енергосистему, яка сталася 26 серпня, в питанні майбутніх відключень світла. Водночас плани щодо підготовки до зими доведеться коригувати.