Дев'ятнадцять членів американського Конгресу звернулися до керівника компанії Meta Марка Цукерберга з вимогою надати пояснення, чому у соцмережах «Фейсбук» та «Інстаграм» демонструвалася реклама кокаїну, екстазі та інших наркотиків, повідомило The Engadget.
У своєму зверненні конгресмени посилаються на звіт організації Tech Transparency Project (TTP).
Зазначено, що у липні TTP досліджував рекламну бібліотеку Meta, та виявив 450 оголошень в інстаграмі та фейсбуці з продажу, «низки фармацевтичних та інших препаратів». До них були прикріплені фотографії ліків, які відпускаються лише за рецептом, купи таблеток, порошків та навіть блоків кокаїну. Далі користувачам пропонували перейти за посиланням в інші сервіси, зокрема «Телеграм» для покупки. Аналогічні рекламні оголошення організація уже виявила й у соцмережі X.
«Схоже, Meta продовжує уникати своєї соціальної відповідальності та кидає виклик власним правилам спільноти, — йдеться у листі конгресменів, адресованому безпосередньо Цукербергу. — Особливо кричуще в цьому випадку те, що це не контент, створений користувачем з даркнету чи сторінок закритих приватних соцмереж, а реклама, схвалена та монетизована Meta. Багато з цих оголошень містили відверті згадки про заборонені наркотики в назвах, описах, фото та назвах облікових записів рекламодавців, які легко знайшли дослідникии Tech Transparency Project та журналісти Wall Street Journal через бібліотеку рекламних оголошень Meta. Однак, схоже, вони залишилися непоміченими або проігноровані модерацією Meta».
Конгресмени вимагають надання детальної інформації про політику Meta щодо дотримання правил, які забороняють рекламувати наркотики. Також Цукерберг має повідомити, скільки разів виявлені оголошення переглядали користувачі та взаємодіяли з ними. Відповідь має бути надана до 6 вересня.
- Читайте також: Трамп пригрозив у разі перемоги на виборах відправити Цукерберга до в’язниці
Представник компанії у коментарі щодо цієї ситуації спрямував на попередню заяву, опубліковану у The Wall Street Journal, у якій йдеться про те, що компанія вже відхилила сотні тисяч подібних рекламних оголошень.
Фото: керівник компанії Meta Марк Цукерберг / Getty Images
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.