Що робити, якщо не проходять показники лічильника: поради від ДТЕК
Що робити, якщо не проходять показники лічильника: поради від ДТЕК

Що робити, якщо не проходять показники лічильника: поради від ДТЕК

Щомісяця ми всі маємо платити за комунальні послуги, включаючи електроенергію. Але що робити, якщо не вдається надіслати показники лічильника? ДТЕК пояснив, які можуть бути причини та як діяти в таких ситуаціях.

  • Вимкнений лічильник. Можливо, у вашому будинку припинили подачу електроенергії на вимогу постачальника або через борги. Переконайтеся, що ваш лічильник працює.
  • Новий лічильник. Якщо лічильник нещодавно встановлено, система може не зареєструвати його. У такому разі зачекайте кілька днів і спробуйте знову.

Заміна електролічильника. Фото: скрін youtube
Заміна електролічильника. Фото: скрін youtube

  • Занадто великі показники. Якщо Ви надіслали надто велике значення, воно може не пройти. Переконайтеся, що ваші дані правильні, і надішліть їх на електронну пошту компанії-постачальника.
  • Занадто маленькі показники Якщо надіслані показники значно менші, ніж попередні, система може їх не прийняти. У такому випадку також слід написати в компанію-постачальника послуг.

Технічний збій. Іноді програмне забезпечення може тимчасово не працювати. Спробуйте надіслати дані пізніше.

Якщо у Вас зламався лічильник, важливо повідомити про це компанії-постачальнику якнайшвидше, щоб уникнути проблем з оплатою.

Читайте також: холодильник, комп'ютер і навіть смартфон: як користуватися технікою, щоб не переплачувати за світло

Джерело матеріала
loader