Українець здійснив онлайн-замовлення їжі та оплатив карткою Monobank. В результаті його картку заблокували та порадили замовляти нову. Про це йдеться у відгуку на порталі "Мінфін".
Клієнт Monobank замовив доставку їжі через популярний сервіс, заплативши незначну суму, але банк оцінив платіж як підозрілий та заблокував рахунок.
"1 січня 2024 року, в додатку monobank зробив замовлення на доставку їжі через популярний сервіс доставки на суму 338 грн. Монобанк вирішив що ця операція підозріла і заблокував мою карту, щоб як мені сказали в службі підтримки убезпечити мої кошти від шахраїв", - поділився клієнт.
За словами чоловіка, він звернувся до служби підтримки, щоб уточнити деталі та як відновити доступ до рахунку. У відповідь він почув, що карту доведеться перевипускати, що його дуже обурило.
"В службі підтримки розблоковувати карту тепер не хочуть, а тільки перевипускати. Служба підтримки явно не адекватна, тому що не вирішує проблем з додатком, а тільки їх створює", - обурився українець.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Monobank підказав, як захистити карту від шахрайських списань: ось що потрібно зробити.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, гроші та комісію зняли, а готівку не видали: клієнтка Монобанку залишилася без коштів, але з обіцянками банку.