У "Київстарі" заявили про підключення голосового сервісу та домашнього інтернету. Але він доступний не у всіх, наголосили в компанії.
- Доступність (голосового сервісу) і якість залежить від багатьох факторів. Зараз ми працюємо, щоб всі мали зв’язок. І це потребує деякого часу. Повністю відновлена послуга «Домашній Інтернет», - зазначили в «Київстарі».
Якщо SIM-картка не реєструється в мережі, компанія порадила зробили наступні кроки:
- перезавантажити телефон;
- увімкнути та вимкнути «авіарежим».
- В деяких населених пунктах все ще виникають короткочасні складнощі зі зв'язком, але наші спеціалісти їх усувають. Перепрошуємо за незручності та працюємо далі. Відновлення після масштабної хакерської атаки – це складний процес. Але ми продовжуємо співпрацю з СБУ та іншими органами державної влади для з'ясування всіх деталей, - йдеться в заяві компанії.
Своєю чергою президент компанії Олександр Комаров в ефірі телемарафону заявив, що незважаючи на успішні кроки у відновленні, мобільний інтернет ще не повернули в повному обсязі за оголошеним графіком.
Компанія розраховує почати відновлення мобільного інтернету у другій половині дня, спочатку в західній частині України, поступово відновлюючи послуги регіон за регіоном. Олександр Комаров виразив надію, що цей процес розгорнеться уважно та систематично.
Масштабний збій стався зранку 12 грудня. Внаслідок нього абоненти тимчасово втратили можливість користуватися послугами інших мобільних операторів через блокування роумінгу. 13 грудня відомо, що за цим кібератакою на оператора мобільного зв'язку стоїть хакерське угруповання "Сонцепік", призначене Головним розвідувальним управлінням Росії (ГРУ).