Деталі
На фейсбук-сторінці мобільного оператора повідомили, що голосовий сервіс уже також відновив свою роботу. Проте, його доступність і якість залежить від багатьох факторів. Спеціалісти продовжують працювати над остаточним усуненням проблем.
Абоненти вже повинні були помітити відновлення зв'язку, однак якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, спробуйте:
- Перезавантажити телефон.
- Увімкнути та вимкнути режим "У літаку".
У деяких населених пунктах все ще виникають короткочасні складнощі зі зв'язком, але наші спеціалісти їх усувають. Перепрошуємо за незручності та працюємо далі,
– написали на сторінці компанії.
Компанія також нагадала, що співпрацює з СБУ та іншими органами державної влади для з'ясування всіх деталей.