Спонсори війни: список поповнили Oreo, Milka, Barni, TUC та інші
Спонсори війни: список поповнили Oreo, Milka, Barni, TUC та інші

Спонсори війни: список поповнили Oreo, Milka, Barni, TUC та інші

Популярна продукція марок, яку можна зустріти на полицях українських магазинів, як Oreo, Milka, TUC та "Барні", внесені до списку міжнародних спонсорів війни.

Про це пише "Хвиля" з посиланням на заяву прес-служби НАЗК.

Компанія-виробник Mondelez International не вийшла з РФ після початку повномасштабного вторгнення країни-агресора в Україну.

"Дітям – смаколики, їхнім вбивцям – патрони! Так можна охарактеризувати філософію бізнесу американської транснаціональної компанії з виробництва кондитерських виробів, продуктів харчування та напоїв Mondelez International", - зазначили позицію корпорації в НАЗК.

Мало того, що компанія в умовах війни не тільки продовжує працювати на російському ринку, а й ефективно просуває свою продукцію в торгових мережах і виводить на ринок новинки.

Зважаючи на все, її менеджерів мало турбує той факт, що сплачуючи чималі податки до держбюджету московії, компанія робить свій внесок у забезпечення армії агресора.

Інтереси компанії, що має річний дохід близько $26 млрд і працює в 160 країнах світу, на російському ринку представляє ТОВ "Мон'деліс Русь", яка має три заводи: фабрику "Більшовик", що випускає печиво "Ювілейне", OREO, "Ведмедик Барні" та крекери TUC, виробництво в Покрові (шоколад Alpen Gold, Повітряний, Milka та батончик Picnic), завод у Великому Новгороді (жувальна гумка Dirol та льодяники Halls).

Компанія є лідером ринку кондитерських виробів у категоріях шоколад, шоколадні цукерки та бісквіти, а також посідає друге місце у категорії жувальної гумки та карамельки.

За підсумками військового 2022 року прибуток російської філії Mondelez International склав $339 млн (+303% на рік), виторг – понад $1 млрд (+38% на рік). Бюджет агресора компанія поповнила понад $61 млн податків.

Це – суха фінансова статистика, яка вимірюється життями українських дітей, які більше ніколи не скуштують "Ведмедика Барні".

Після російського вторгнення в Україну співробітники Mondelez у Балтійському регіоні, що охоплюють Литву, Латвію та Естонію, надіслали петицію генеральному директору компанії Дірку Ван де Путу з проханням припинити весь бізнес у Росії, на що Mondelez відреагувала формально – оголосила про припинення нових інвестицій у рекламу. . Проте, зважаючи на фінансові показники, російський ринок для компанії залишається перспективним.

Mondelez публічно афішує свою благодійну допомогу дітям, які постраждали від російського вторгнення в Україну. Однак у той же час лукаво розширює свою діяльність у країні-агресорі та продовжує сплачувати значні кошти до її держбюджету. Який витрачається, зокрема, і на ракети, які вбивають українських дітей.

Нагадуємо, що блокування та ізоляція держави-терориста продовжується: Зеленський розповів про введення нових санкцій .

Джерело матеріала
loader
loader