Популярна продукція марок, яку можна зустріти на полицях українських магазинів, як Oreo, Milka, TUC та "Барні", внесені до списку міжнародних спонсорів війни.
Про це пише "Хвиля" з посиланням на заяву прес-служби НАЗК.
Компанія-виробник Mondelez International не вийшла з РФ після початку повномасштабного вторгнення країни-агресора в Україну.
"Дітям – смаколики, їхнім вбивцям – патрони! Так можна охарактеризувати філософію бізнесу американської транснаціональної компанії з виробництва кондитерських виробів, продуктів харчування та напоїв Mondelez International", - зазначили позицію корпорації в НАЗК.
Мало того, що компанія в умовах війни не тільки продовжує працювати на російському ринку, а й ефективно просуває свою продукцію в торгових мережах і виводить на ринок новинки.
Зважаючи на все, її менеджерів мало турбує той факт, що сплачуючи чималі податки до держбюджету московії, компанія робить свій внесок у забезпечення армії агресора.
Інтереси компанії, що має річний дохід близько $26 млрд і працює в 160 країнах світу, на російському ринку представляє ТОВ "Мон'деліс Русь", яка має три заводи: фабрику "Більшовик", що випускає печиво "Ювілейне", OREO, "Ведмедик Барні" та крекери TUC, виробництво в Покрові (шоколад Alpen Gold, Повітряний, Milka та батончик Picnic), завод у Великому Новгороді (жувальна гумка Dirol та льодяники Halls).
Компанія є лідером ринку кондитерських виробів у категоріях шоколад, шоколадні цукерки та бісквіти, а також посідає друге місце у категорії жувальної гумки та карамельки.
За підсумками військового 2022 року прибуток російської філії Mondelez International склав $339 млн (+303% на рік), виторг – понад $1 млрд (+38% на рік). Бюджет агресора компанія поповнила понад $61 млн податків.
Це – суха фінансова статистика, яка вимірюється життями українських дітей, які більше ніколи не скуштують "Ведмедика Барні".
Після російського вторгнення в Україну співробітники Mondelez у Балтійському регіоні, що охоплюють Литву, Латвію та Естонію, надіслали петицію генеральному директору компанії Дірку Ван де Путу з проханням припинити весь бізнес у Росії, на що Mondelez відреагувала формально – оголосила про припинення нових інвестицій у рекламу. . Проте, зважаючи на фінансові показники, російський ринок для компанії залишається перспективним.
Mondelez публічно афішує свою благодійну допомогу дітям, які постраждали від російського вторгнення в Україну. Однак у той же час лукаво розширює свою діяльність у країні-агресорі та продовжує сплачувати значні кошти до її держбюджету. Який витрачається, зокрема, і на ракети, які вбивають українських дітей.
Нагадуємо, що блокування та ізоляція держави-терориста продовжується: Зеленський розповів про введення нових санкцій .