Працівники "Укрзалізниці" зобов'язані виконувати свої обов'язки та звертати увагу на потреби пасажирів.
Однак, незважаючи на це, іноді виявляються випадки, коли працівники не демонструють необхідної уваги або не виконують своїх обов'язків, що призводить до невдоволення та обурення пасажирів.
Такі ситуації швидко стають відомими загалу, і це свідчить про неефективну роботу залізничників. Олег Васильєв, відомий блогер, поділився двома нещодавніми випадками та свідчать про проблеми з обслуговуванням пасажирів.
У першому випадку поїзд "Коростень-Київ" затримався і прибув до Києва після початку комендантської години. Пасажири, бажаючи отримати довідку "про запізнення поїзда", звернулися до каси станції Святошин.
Однак касир відмовився видати довідку, стверджуючи, що бланки знаходяться у тимчасово відсутнього старшого касира. Тільки після гучних скарг та скандалу пасажирам таки видали довідки, причому старого зразка з російською мовою. Виявилося, що затримка була викликана вандалізмом пасажира, який пошкодив стоп-кран та зупинив поїзд.
У другому випадку - у поїзді №23 "Київ-Хелм", провідник вагона №4 виявив непрофесійне ставлення до пасажирки, що пересувалася на милицях.
Жінка, яка вирушила на лікування до Рівного після операції, не могла пройти до виходу на милицях під час руху поїзда. Провідниця вимагала, щоб пасажирка вийшла до тамбуру раніше, і намагалася перешкодити їй. При цьому за розкладом на станції Рівного було передбачено стоянку на 7 хвилин. Таке ставлення з боку провідниці було незрозумілим і неприпустимим.
Знай.ua писав, у купе "Укрзализниці" знайшовся "синячий" пасажир з горілкою: у компанії "викидати" його не збиралися