Авторка петиції Ольга Ожогіна, яку підтримали ГО "Дівчата" та спільнота "Жіноцтво", запропонувала створити не лише вагони для жінок, а й для чоловіків, які існуватимуть разом зі спільними. При цьому такі вагони українці хочуть бачити у потягах, що прямують маршрутом довше шести годин.
Не лише окремі вагони
Окрім того, жінка запропонувала ввести нову функцію при купівлі квитка на потяг. На її думку, яку поділяють підписанти петиції, доречно було б додати фільтр "стать" під час купівлі квитка.
У випадку відсутності місць у "змішаних" вагонах реалізувати квитки в окремі вагони для осіб обох статей. Для ідентифікації статі додати фільтр "стать" під час купівлі квитка,
– зазначила авторка петиції.
Варто зазначити, що петицію жінка створила 15 травня, і лише за неповних три дні, станом на 15:40 18 травня, вона вже зібрала 6 599 голосів з 25 тисяч необхідних. При цьому серед підписантів є не лише жінки, а й чоловіки.
Навіщо це потрібно
Оскільки АТ "Укрзалізниця" є державним підприємством, просимо впровадити окремий вагон для жінок та чоловіків для створення безпечних та психологічно комфортних умов для перевезень, згідно із пунктом 6 Статуту підприємства,
– підкреслила в своєму обгрунтуванні авторка петиції.
Окрім першочергової причини створення таких вагонів, авторка звернула увагу й на комфорт пасажирів. Адже на довгих маршрутах, коли потрібно не раз переодягнутися та заснути у компанії невідомих людей у купейних чи плацкартних вагонах, пасажири можуть відчувати дискомфорт через людей протилежної статі.
Звісно, наголосила Ольга й на непоодиноких випадках неприйнятної поведінки, а також згвалтуваннях, що траплялися у потягах не раз.
Непоодинокі випадки неприйнятної поведінки, такі як нав'язлива поведінка, умисні дотики до інших пасажирів тощо. Зокрема, відомі навіть випадки зґвалтування у купейних вагонах,
– зазначила Ольга Ожогіна.
Відтак виділення на весь потяг бодай одного окремого вагону для жінок і одного для чоловіків, на її думку, змогло б довготривалу подорож зробити не лише безпечнішою, а й комфортною. А значить, запобігти негативному досвіду пасажирів.