![МОЗ про попит на телефонну консультацію лікаря щодо COVID-19: за тиждень 850 звернень](https://thumbor.my.ua/wmfI-dLhXtiz6KoQtjDpaWC16c8=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F39%2Fc87a92e180130ebdcfc1ff0a8e6d0686.jpg)
МОЗ про попит на телефонну консультацію лікаря щодо COVID-19: за тиждень 850 звернень
КИЇВ. 23 грудня. УНН. За тиждень роботи лікарів у контакт-центрі МОЗ, до них за консультацією звернулись понад 850 разів. Про це під час брифінгу сказав заступник міністра охорони здоров’я з питань цифрового розвитку Руслан Кучер, передає кореспондент УНН.
“З минулого тижня в контактному центрі впроваджено сервіс віддаленої консультації лікаря. На сьогодні люди потребують все-таки можливості проконсультуватися з лікарем. Ми розуміємо, що віддалено ніяких діагнозів ми не ставимо, але є певні побутові питання, є певні питання, які можна вирішити оперативно, принаймні, порадившись з кимось, або отримати певну, я не скажу, що альтернативну думку, але фахову думку. І в нас залучено зараз 10 медичних працівників, серед яких сімейні лікарі, терапевти, педіатр з досвідом роботи в закладах охорони здоров’я… Станом на зараз вже за тиждень цими людьми, цими нашими колегами надано більше 850 консультацій”, - сказав Руслан Кучер.
Він зазначив, що вони проаналізують консультації і зможуть передивитися питання і відповіді, а також щось інформатизувати.
“Кількість цих медичних працівників буде збільшена”, - додав Кучер.
Нагадаємо, у МОЗ повідомили, що до контакт-центру із протидії COVID-19 звернулося вже близько 100 тис. українців і також залучили лікарів, щоб вони могли відразу надати допомогу.
МОЗ запустило роботу контакт-центру з протидії поширенню COVID-19 на початку листопада.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)