Партії "Перемога Пальчевського" і "За майбутнє" Палиці витрачають рекордні суми на рекламу, але їх рейтинг залишається непрохідним.Про це йдеться в статті на сайті depo.ua."За даними аналітиків руху "Чесно", які стежать за політичними фінансами, з початку 2020 року низка сторінок в Facebook витратили тисячі доларів на рекламу соцопитувань з Андрієм Пальчевським. Згідно з цими опитуваннями, зробленими маловідомою компанією, його рейтинг настільки високий, що ось-ось наздожене і пережене рейтинг столичного мера Віталія Кличка. А в рейтинговий список відомої соціологічної компанії СОЦИС "Перемога Пальчевського" навіть не потрапила", - заявляє автор статті на depo.ua.Схожа ситуація і у партії "За майбутнє"."У партії "За майбутнє", створеної в травні цього року і не байдужої до думки олігарха Ігоря Коломойського (це політичне утворення має свою депутатську групу у ВР, яку в кулуарах називають "за Майбах"), поки лише 2, 6% . Дивно, чи не так: партія, її лідер Ігор Палиця, її кандидати присутні у великій кількості на білбордах, у відеороликах в мережі, на телебаченні - скрізь. Але чомусь рейтинг низький", - повідомляється в статті.Як наголошується в статті, історія з названими партіями дуже нагадує партію "Рух за реформи" Сергія Думчева, яка заполонила своєю рекламою Київ напередодні минулих виборів. За однією з версій, її могли фінансувати втікачі з "сім'ї" Януковича, за іншою - бізнесмени, яких пов'язували з Росією."Найцікавіше навіть не те, хто фінансував цей проект, а результат: Думчев зайняв лише восьме місце серед кандидатів у мери, його підтримали 3,92%, а партія "Рух за реформи" - дев'яте. Її підтримали 3,14% киян. У 2015-му підрахували, що тільки за білборди "носороги" заплатили приблизно 40 млн грн, а всього на передвиборну кампанію вони могли витратити від 90 до 100 млн грн. Тобто вартість одного голосу становила приблизно 30 тис. гривень. Божевільні цифри. І нищівна поразка. Цікаво, чи поб'ють на нинішніх виборах цей сумнівний рекорд Палиця і Пальчевський?", - запитує автор статті.