14 вересня – дискусія «Сила креативу. Як побудувати стійку екосистему аудіовізуального бізнесу в Україні»
14 вересня – дискусія «Сила креативу. Як побудувати стійку екосистему аудіовізуального бізнесу в Україні»

14 вересня – дискусія «Сила креативу. Як побудувати стійку екосистему аудіовізуального бізнесу в Україні»

14 вересня – дискусія «Сила креативу. Як побудувати стійку екосистему аудіовізуального бізнесу в Україні» - Фото 1

У межах Kyiv Media Week Global Marathon 14 вересня, з 10:05 до 11:10, відбудеться національна секція «Сила креативу.

Як побудувати стійку екосистему аудіовізуального бізнесу в Україні», яка буде присвячено аналітичному огляду української медіа індустрії у ключових подіях, кейсах та цифрах.

«Темою обговорення стане об’єднання гравців медіаіндустрії спільною стратегією розвитку та розбудова ефективної екосистеми галузі на національному рівні, аби Україна зайняла впевнені позиції на міжнародному ринку», – йдеться в повідомленні.

У панельній дискусії візьмуть участь:.

Олександр Ткаченко, міністр культури та інформаційної політики України,.

Вікторія Ярмощук, CEO FILM.

UA Group;.

Євгеній Бондаренко, директор холдингу «Медіа Група Україна»;.

Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку Megogo;.

модеруватиме дискусію Анастасія Рахманіна, головна редакторка Media Business Reports (MBR).

Спікери спробують окреслити всі складові, необхідні для формування ефективної бізнес-системи в українській індустрії контенту, а також знайти відповіді на питання: «Чому ж іще зарано говорити про сталий розвиток аудіовізуальної індустрії в Україні, навіть поза обмеженнями, впровадженими для боротьби з COVID-19? Як наша країна може стати надійним гравцем на світовій індустріальній мапі?».

Реєстрація за посиланням, захід проходитиме в онлайн-форматі.

Участь – безкоштовна.

Теги за темою
Інше
Джерело матеріала
loader
loader