/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F250%2F66fc756e89640fe9571773150fcb2749.jpg)
Євробачення представило новий логотип до 70-річчя конкурсу
Організатори показали оновлену айдентику – серце-хамелеон та новий шрифт, що символізують багатство культури й розвиток конкурсу.
У 2026 році пісенний конкурс Євробачення відзначатиме 70-річний ювілей. Про це Суспільне мовлення.
Напередодні організатори презентували оновлений фірмовий стиль – новий логотип і шрифт, які, за задумом авторів, поєднують грайливість і витонченість.
Попередній логотип використовували з 2004 року. Незмінною складовою залишилося впізнаване серце, яке тепер стало ще виразнішим. Головною новацією став образ серця-хамелеона – “емоційного компаса Євробачення”, що змінює свій вигляд залежно від країни-господаря, виконавця чи теми конкурсу, але водночас залишається впізнаваним символом.
Особливу увагу приділили і 3D-версії логотипа: серце складається з 70 шарів, що символізують кожен рік історії конкурсу. Крім того, бренд отримав власний шрифт Singing Sans з унікальною курсивною літерою “E”, який використовуватимуть на всіх цифрових платформах.
“Пісенний конкурс Євробачення завжди був про розвиток – музичний, культурний та творчий. Це оновлення вшановує 70 дивовижних років, водночас спрямовує бренд у захопливе майбутнє. Воно сміливе, грайливе та сповнене серця – як і сам конкурс” – заявив директор Євробачення Мартін Грін.
Оновлену айдентику почнуть застосовувати ближче до наступного конкурсу.
Раніше повідомлялося, що Анна Трінчер розповіла, що не планує брати участь у Нацвідборі-2026 на Євробачення.

