Уряд може додатково виділити кошти, щоб Міністерство культури та інформаційної політики закупило рекламу на телебаченні для промоції вакцинації від COVID-19. Про це сказав міністр охорони здоров’я Віктор Ляшко в ефірі програми «Свобода слова» на ICTV.
«Якщо ми говоримо про соціальну рекламу – соціальна квота Міністерства охорони здоров’я, яка поширюється на національне телебачення, на національні канали сьогодні вибрана Міністерством охорони здоров’я для запуску вакцинальних сюжетів. Однак ми бачимо, що ця соціальна квота не потрапляє в прайм-тайм і частенько не бачать всі того, що повинно відбуватися. Тому сьогодні була урядова нарада, на якій за моєю ініціативою було розглянуто питання про можливість додаткового виділення коштів з державного бюджету для того, щоб Міністерство інформаційної політики змогло закупити рекламу, промоцію вакцинації», – сказав Ляшко.
При цьому він вважає, що зараз «досить велика кількість інформаційних матеріалів [про вакцинацію] поширюється різними каналами комунікацій». Зокрема, він навів приклад, що у всіх випусках новин на радіо та телебаченні ведучі закликають робити щеплення.
Нагадаємо, 16 серпня о 14.00 ефір усіх телеканалів у цифрі був перерваний нерухомим текстовим повідомленням про вакцинацію. У пресслужбі цифрового провайдера-оператора «Зеонбуду» тоді повідомили, що це тестування «Системи попередження населення про надзвичайні ситуації».
Фото: kharkivoda.gov.ua