Facebook удосконалює стрічку новин: що може змінитися
Facebook удосконалює стрічку новин: що може змінитися

Facebook удосконалює стрічку новин: що може змінитися

При цьому Facebook не видаляє політичну рекламу повністю / REUTERS

Компанія Facebook проаналізувала скарги користувачів соціальної мережі на показ політичної реклами у стрічці новин й вирішила удосконалити підбір такого контенту.

Про це йдеться у повідомленні компанії.

«Протягом наступних кількох місяців ми працюватимемо над тим, щоб краще зрозуміти різні вподобання людей щодо політичного контенту, й протестуємо низку підходів. Як перший крок ми тимчасово скоротимо поширення політичного контенту у стрічці новин для невеликого відсотка користувачів у Канаді, Бразилії та Індонезії цього тижня, а у США – наступного», – інформує Facebook.

У ході тестів компанія хоче покращити способи ранжування політичної реклами у стрічках новин з використанням різних джерел. Потім соціальна мережа визначить підходи, які використовуватиме у майбутньому.

У тести не будуть включати контент державних агентств і служб.

При цьому Facebook не видаляє політичну рекламу повністю.  

Інші новини

  • Результат за 10 хвилин: у Франції створили тест на COVID-19, який можна зробити за допомогою смартфона
  • До Землі на величезній швидкості наближається астероїд
  • Twitter хоче запровадити платні функції - Bloomberg
  • Twitter майже за рік видалив понад 8 тисяч записів з фейками про коронавірус

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Автор: УНІАН

Теги по теме
США Facebook
Источник материала
loader
loader