Компанія Facebook проаналізувала скарги користувачів соціальної мережі на показ політичної реклами у стрічці новин й вирішила удосконалити підбір такого контенту.
Про це йдеться у повідомленні компанії.
«Протягом наступних кількох місяців ми працюватимемо над тим, щоб краще зрозуміти різні вподобання людей щодо політичного контенту, й протестуємо низку підходів. Як перший крок ми тимчасово скоротимо поширення політичного контенту у стрічці новин для невеликого відсотка користувачів у Канаді, Бразилії та Індонезії цього тижня, а у США – наступного», – інформує Facebook.
У ході тестів компанія хоче покращити способи ранжування політичної реклами у стрічках новин з використанням різних джерел. Потім соціальна мережа визначить підходи, які використовуватиме у майбутньому.
У тести не будуть включати контент державних агентств і служб.
При цьому Facebook не видаляє політичну рекламу повністю.
Інші новини
- Результат за 10 хвилин: у Франції створили тест на COVID-19, який можна зробити за допомогою смартфона
- До Землі на величезній швидкості наближається астероїд
- Twitter хоче запровадити платні функції - Bloomberg
- Twitter майже за рік видалив понад 8 тисяч записів з фейками про коронавірус
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: УНІАН