Видання РБК опублікувало кілька найактуальніших бізнес-ідей, які допоможуть вам заробити грошей, не виходячи з дому.
Виробництво масок та антисептиків.
З початком епідемії коронавіруса по всьому світу різко збільшився попит на продукти першої необхідності та засоби особистого захисту.
Зокрема, стерильні маски, антисептики, рукавички і т.
До того ж, попит на дану продукцію буде зростати в залежності від того, наскільки продовжать карантинний період.
До того ж, її легко зробити своїми руками.
Цікаво, що, наприклад, в Китаї, де карантин вже потихеньку завершується, тренд на носіння масок для обличчя в громадських місцях буде зберігатися ще тривалий час, бо це питання контролюється державою, і люди зобов'язані їх носити у громадських місцях.
Як зробити антисептик в домашніх умовах? Це доволі легко, потрібні лише необхідні інгредієнти: 833 мл етилового спирту, 41 мл пероксиду водню; 15 мл гліцерину.
Складники слід розчинити із додаванням 100 мл кип'яченої чи дистильованої води.
Рецепт приготування антисептику / Картинка 24 каналу.
Проводьте онлайн-консультації.
Сьогодні особливо актуальним стає бізнес онлайн-консультацій.
При цьому, як наголошують експерти, цей ринок буде рости, при чому з різними фахівцями: техніками СТО, психологами, коучами, дизайнерами інтер'єру, декораторами і т.
Розповідайте про те, у чому ви чудово розбираєтеся.
До того ж, ця справа передбачає відсутність початкового капіталу.
А як на цьому заробити? Можна розділити поради на платні і безкоштовні, а також використовувати поширені способи монетизації сайту.
Вивчіть інтернет-маркетинг.
На сьогодні є величезний попит на СЕО-оптимізаторів та інших фахівців з просування в інтернеті, включаючи SMM і дизайн.
Тож, навіть після карантину ці напрямки будуть розвиватись.
"Можу точно сказати, що дуже зріс попит на інтернет-маркетинг.
Як на окремих кваліфікованих кадрів, так і на сервіс маркетингових агентств.
Я 10 років в цій сфері, ще ніколи не бачив такого шквалу вакансій і запитів співробітництва.
Що і не дивно.
Вести бізнес онлайн в умовах карантину стало не примхою для молоді, а часто життєвою необхідністю будь-якої компанії", – вважає маркетолог Артем Бебик.
Найактуальніші бізнес-ідеї в умовах карантину:.
доставка харчових продуктів з обов'язковим рівнем безпеки (безконтактна доставка);.
онлайн-рітейл непродовольчих товарів;.
антикризові корпоративні послуги (все, що збільшує ефективність і знижує витрати);.
сервіси онлайн-трансляцій, організація віддаленої роботи, ERP;.
ювелірні прикраси як інвестиція;.
онлайн кінотеатри, розваги;.
юридичні послуги (в першу чергу, по роботі в рамках форс-мажору, списання боргових зобов'язань, взаємодія з державними органами і т д.);.
медичні товари, пов'язані з темою пандемії, профілактичні препарати, аптеки;.
дезінфекція та знезараження транспорту та приміщень.