/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Fa808c3acd24693f9fcf84c1060031a4c.jpg)
Ніхто не мав побачити цей прототип від Porsche, але тепер його виставили на продаж
За повідомленнями, Porsche Engineering модифікував Polaris RZR XP Turbo S 2018 року для тестувань у процесі розробки. Цей унікальний зразок має перетворення на задній привід, підвіску від KW, гальмівні компоненти від Porsche та Audi. Незважаючи на те, що автомобіль нібито є дорожньо-легальним в Аризоні, цей особливий прототип тепер виставлений на аукціон Cars & Bids.Автовиробники регулярно створюють транспортні засоби для розробки, які ніколи не проходять за межі фази тестування. Навіть такі бренди, як Polaris, роблять те саме. Однак рідко трапляється, щоб будь-який з цих автомобілів побачив світ після завершення тестів. Зазвичай вони потрапляють на утилізацію або в музей.За словами продавця, саме це і представляє собою цей Polaris RZR, і, якщо це правда, це не звичайний прототип, а унікальна співпраця з Porsche Engineering, яку можна фактично придбати.В основі цього автомобіля все ще лежить Polaris RZR XP Turbo S 2018 року зі стандартним 0,9-літровим двоциліндровим двигуном потужністю 168 кінських сил (125 кВт) та безступінчатою трансмісією. Однак далі все відрізняється від серійного RZR. Це стає очевидним вже при погляді на нього, але давайте розберемо, наскільки різним є цей багатомісний позашляховик.Наприклад, шасі розтягнуто з використанням деталей від чотиримісної моделі. Ззаду встановлено величезне антикрило. У салоні цей RZR отримав сидіння від Porsche 911 GT3 RS покоління 997. Оскільки вони розташовані набагато нижче стандартних сидінь, приладова панель також нижча за серійну. Каркас безпеки захищає як пасажирів, так і переміщену паливну комірку.Вся конструкція встановлена на індивідуальній підвісці KW Automotive та 18-дюймових колесах. Porsche фактично видалив систему електронного підсилювача керма і замінив передні маточини на ті, що від Volkswagen Passat.Передні гальма взяті від спортивного автомобіля Audi R8, а супорти — від Porsche Cayenne S. О, і є ще одна велика особливість: цей RZR має строго задній привід, тому він може дрифтувати та робити круги, як найкращі інші моделі RZR.Незважаючи на реєстрацію в Аризоні, яка робить його дорожньо-легальним, це не бездоганна машина. Вона все ще їздить на шинах 2018 року, приладова панель світиться, як ялинка, спідометр показує неправильні значення, а на зовнішності багато слідів фарби та подряпин. Тим не менш, важко уявити собі більш екстремальний спосіб спокусити долю на чотирьох колесах.Цей прототип не лише демонструє можливості співпраці між різними інженерними школами, але й стає унікальним прикладом того, як тестові зразки можуть отримати друге життя. Його технічні рішення, такі як використання компонентів від різних брендів, підкреслюють важливість адаптації та інновацій у автомобільному дизайні, навіть для нішевих продуктів, таких як багатомісні позашляховики.

