З запасом ходу понад 1400 км: електрифікований седан Buick Electra L7 показали офіційно
З запасом ходу понад 1400 км: електрифікований седан Buick Electra L7 показали офіційно

З запасом ходу понад 1400 км: електрифікований седан Buick Electra L7 показали офіційно

Спільне підприємство SAIC-GM представило великий седан Buick Electra L7, якому випала честь стати флагманом бренду та першою моделлю на новій електрифікованій платформі Xiao Yao.За розмірами Buick Electra L7 розташувався буквально на межі представницького класу. Довжина нового седана – 5032 мм, ширина – 1952 мм, висота – 1500 мм. Колісна база – 3000 мм. Спочатку будуть запропоновані лише два кольори кузова – сріблястий та фіолетовий.На передній панелі авто встановлені малий дисплей приладів (10,25 дюйми) та великий планшет медіасистеми (15,6 дюйми). Бортова електроніка працює на чіпі останнього покоління Qualcomm SA8775P, який оснащений окремим нейронним процесором потужністю 72 топси, що відкриває додаткові можливості для інтеграції штучного інтелекту.Також заявлено проекцію на лобове скло з функцією доповненої реальності та розширеними налаштуваннями для виведення зображення. А ще у седана є автопілот із лідаром, камерами та радарами міліметрового діапазону.Платформа Xiao Yao розроблена китайським технічним центром PATAC (Pan Asia Technical Automotive Center) і передбачає створення електромобілів, або плагін-гібридів. Новий седан Electra L7 оснащений бензоелектричною силовою установкою з турбомотором на 1,5 л (156 к.с., 230 Нм) виробництва SAIC GM. Він працює в режимі генератора і не пов’язаний із колесами.У рух седан приводить електромотор на задній осі (343 к.с.). За його допомогою Buick Electra L7 розганяється до сотні за 5,9 с і набирає максимальну швидкість 200 км/год. Тягова батарея ємністю 40,2 кВт*год забезпечує 302 км пробігу на електриці, а гібридному режимі седан може проїхати понад 1400 км за циклом CLTC.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Buick Electra Orbit демонструє електричне майбутнє бренду.

Джерело матеріала
loader
loader