Ocean Media Plus оприлюднила рейтинг медійних груп та рекламних агенцій
Компанія Ocean Media Plus оприлюднила рейтинг медійних груп та рекламних агенцій за телевізійними бюджетами. Про це повідомляє пресслужба компанії.
Рейтинг сформований на основі інформації про прямі рекламні розміщення, медійне та інтеграційне спонсорство за перше півріччя 2025 року.
Рекламна група OMD OM Group посіла перше місце, випередивши минулорічного лідера, Dentsu Ukraine.
- OMD OM Group (СЕО: Оксана Бєляєва) – 1 місце рейтингу
- Dentsu Ukraine (СЕО: Олександр Гороховський) – 2 місце рейтингу
- GroupM Ukraine (СЕО: Андрій Білошапко) – піднялася з четвертого на третє місце.
- RAZOM Group (СЕО: Арман Маткулов) – зайняла четверте місце.
- Publicis Groupe Ukraine (СЕО: Енвєр Кікава) – завершує п’ятірку лідерів.
Загальна частка телевізійних бюджетів, якими керують ці медійні групи, виросла у порівнянні з минулим роком на 5%, і за перше півріччя 2025 року склала 70%.
До пятірки лідерів серед агенцій на ринку увійшли:
- OMD Optimum Media (керівниця: Оксана Бєляєва) – продовжує бути лідером ринку.
- Carat Ukraine (керівниця: Марина Мазарська) – піднялась в рейтингу на одну позицію, з третього на друге місце.
- Star Up Plus (керівник: Анатолій Покровський) – третє місце рейтингу.
- EssenceMediaCom (керівник: Андрій Білошапко) - піднялась на четверте місце
- Initiative (керівниця: Котенко Аліна) - п’яте місце.
Загальний перелік топ-18 медійних агенцій українського ринку:
Таблиця
Примітка — по агенціям Brand Booster та Global Media Group враховані виключно прямі угоди з рекламодавцями, а не загальна сума білінгу.
«Ринок показав зміну лідера, а крупні гравці на ринку - залишились крупними. ТВ-ринок розвивається, і незважаючи на зовнішню турбулентність, ми бачимо боротьбу між агенціями за клієнтів, розвиток нових послуг та нових підходів», - вважає Андрій Партика, президент Ocean Media Plus.
На його думку, у першому півріччі 2025 року на ТВ-рекламну індустрію впливало декілька факторів: «Через державну реформу з регулювання цін на фармпрепарати - відбулися суттєві зміни на фармацевтичному ринку. Деякі компанії в результаті реформи виросли, а деякі суттєво втратили у виручці. Це позначилось на рекламних бюджетах першої половини року. Ще одним фактором, на який варто звернути увагу, стало збільшення концентрації: тобто ТОП-5 рекламних груп збільшили свою частку в телевізійних бюджетах з 65% до 70%».
Третім ключовим фактором, за словами Андрія Партики, стала боротьба за клієнтів. «Групі OMD OM Group вдалося здобути декілька крупних клієнтів, і хоч їх різниця в білінгах з Dentsu Ukrainе становить зараз 1-2%, тим не менш, за олімпійським методом, одного сантиметру достатньо, щоб встановити рекорд. Більшість клієнтів вирішують задачі, які перед ними стоять і ми віримо, що друга половина року може суттєво все змінити, хоч і далі залишається непередбачуваною. Ми очікуємо відновлення фармацевтичного ринку. В той же час, телебачення показує дуже хороші показники інвестицій клієнтів на поточний момент. Наскільки нам відомо, пошукові системи зараз втрачають кількість запитів під впливом ШІ, і це в свою чергу впливає на бізнес наших клієнтів та на їх медійний мікс. Бути брендом знову потрібно, і я сподіваюсь, що будуть вчасно прийняті рішення нашими рекламодавцями, які влинуть і на їх медіамікс, і на ранкінг рекламних агенцій за підсумками року», - додав він.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

