Шокуючий "щоденник цинізму": Микола Томенко обурився тим, що ЗСУ бракує коштів, а чиновники дерибанять бюджет на "благоустрій" та рекламу
Шокуючий "щоденник цинізму": Микола Томенко обурився тим, що ЗСУ бракує коштів, а чиновники дерибанять бюджет на "благоустрій" та рекламу

Шокуючий "щоденник цинізму": Микола Томенко обурився тим, що ЗСУ бракує коштів, а чиновники дерибанять бюджет на "благоустрій" та рекламу

За його словами, поки суспільство збирає кошти для армії, владці влаштовують "дерибан" через тендери на сумнівні проєкти: від реклами комедій до дорогого "благоустрою".

Кому війна, а кому дерибан: хроніка тендерних скандалів

У своєму дописі у Facebook Микола Томенко гостро розкритикував бездіяльність уряду та цинізм чиновників, які, попри війну, не припиняють витрачати бюджетні кошти на непріоритетні потреби.

"Щоденник НЕЗЛАМНОГО тендерного ЦИНІЗМУ владців: кому ВІЙНА, а кому ДЕРИБАН державного та місцевих бюджетів," — так політик почав своє емоційне звернення.

Він посилається на моніторинг журналістки Юлії Глушко, яка регулярно виявляє сумнівні закупівлі. Серед найбільш обурливих прикладів, які наводить Томенко:

  • Реклама "героїзму чиновників" на комунальному телебаченні Дніпра.
  • Ремонт та "благоустрій" дитячого майданчика у Боярці на майже 46 мільйонів гривень.
  • Рекламна кампанія для комедії "Песики".
  • Постійне дофінансування "Дії" та реформи "Укрзалізниці".

"Благоустрій" як синонім корупції

Особливе обурення у Миколи Томенка викликає слово "благоустрій", яке, на його думку, давно стало прикриттям для корупційних схем. Політик з гіркотою зазначає, що правоохоронці "так і не довели до логічного завершення десятки корупційних справ на цю тему".

"Лише в рідному Києві щоденно посадовці на так званому вічному благоустрої парків, скверів та навіть узбіччя набивають свої та кишені своїх родичів на мільйони гривень", — пише Томенко, наголошуючи на безкарності чиновників.

Влада без заборон і бюджетні мільярди на саморекламу

Політик також критикує Кабінет Міністрів України за повну бездіяльність у цьому питанні. "КМУ, в свою чергу, так ДОСІ і не визначив перелік ЗАБОРОНЕНИХ закупівель на бюджетні кошти на час правового режиму ВОЄННОГО стану," — зауважує Томенко.

Він, як автор Закону про роздержавлення ЗМІ, вже багато років звертає увагу на проблему використання "бюджетних МІЛЬЯРДІВ гривень на рекламу МІЛЬЙОНЕРІВ-посадовців" через комунальні медіа та соціальні мережі.

Зрештою, Микола Томенко змушений знову повторити свою гірку тезу: "кому ВІЙНА, а кому ДЕРИБАН державного та місцевих бюджетів!"

Джерело матеріала
loader
loader