Понад 52% звернень у "Дії" вже обробляє штучний інтелект
Штучний інтелект вже обробляє 52% звернень до служби підтримки "Дії". Про це розповів віцепрем'єр-міністр міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
- Сьогодні "Дія" виходить на новий рівень — ми тотально інтегруємо АІ у всі процеси та працюємо над внутрішніми АІ-інструментами, які оптимізують роботу команди, - сказав Михайло Федоров.
Він зазначив, що у "Дії" вже працюють внутрішні AI-інструменти, які посилюють команду підтримки. Це АІ-консультант, який без участі оператора допомагає отримати послугу. Він за перший місяць пілоту закрив понад 52% звернень у "Дії". Також - АI-асистент, який допомагає операторам згенерувати відповідь, за кілька тижнів закрив 16% усіх запитів оператору (7 993 звернення користувачів).
- Впровадження АІ — це не про заміну людей, а про підсилення команди. Продовжуємо будувати найзручнішу цифрову державу та впроваджувати інноваційні сервіси, - резюмував міністр.
- 4 червня Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров заявив, що штучний інтелект стане частиною цифрових послуг для громадян і незабаром спростить отримання популярних документів. У "Дії" вже запустили тестування першого ШІ-сервісу.
- У травні стало відомо, що на порталі "Дія" з'явиться штучний інтелект. За попередніми даними, він допомагатиме знаходити послуги, довідки і в перспективі навіть спілкуватися голосом.
