/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F39b2bd2fadedc79637805d32c9d8b143.jpg)
В Uklon пояснили різкі стрибки цін на поїздки у додатку
Гендиректор популярного сервісу виклику таксі Uklon Сергій Гришков спростував звинувачення у навмисному заманюванні користувачів низькими цінами з подальшим їх підвищенням.
Керівник компанії пояснив, що деякі користувачі стикаються з ситуацією, коли спочатку в додатку відображається одна ціна, але згодом система пропонує збільшити вартість поїздки. Це створює враження про маніпулятивну стратегію платформи, однак насправді причина криється в динамічних змінах на ринку.
"Наша мета одразу запропонувати ціну, по якій поїздка відбудеться. Але іноді ситуація змінюється буквально щосекунди. Наприклад, водій вже був поруч, але взяв інше замовлення. Ми залишаємося без машин у цій зоні і система пропонує перегляд ціни", - пояснив Сергій Гришков.
За словами гендиректора, подібні ситуації найчастіше виникають у пікові години, коли попит на послуги таксі значно перевищує пропозицію. Водночас масштаб проблеми не є критичним - зазвичай не більше 10% користувачів отримують пропозицію про перегляд вартості поїздки.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F8b58b6e3a703c8e9fbbf8c639abc4dd7.jpg)
Гришков також поділився даними про позиції компанії на ринку. За відкритими даними, зокрема дашборду monobank, частка ринку таксі Uklon становить приблизно 60-65%, що підтверджує лідерські позиції сервісу серед українських користувачів.
Таким чином, зміна ціни в додатку Uklon відбувається не через маркетингову стратегію, а через об'єктивні обставини - зміну доступності водіїв у конкретній зоні та часі, особливо під час пікового навантаження на систему.
Також нагадаємо про права пасажирів таксі: що треба знати при замовленні поїздки.

