Без класичної панелі приладів: електрокросовер Hyundai Elexio повністю розкрив інтер’єр
Салон електричного кросовера Hyundai Elexio показали на офіційних знімках. Як і очікувалося, він більш “цифровий”, ніж у орієнтованих на західні ринки Ioniq: у нього немає традиційної панелі приладів і майже відсутні аналогові клавіші.На передній панелі розміщено дисплей мультимедіа діагоналлю 27 дюймів з роздільною здатністю 4К. Система працює на чіпі Qualcomm 8295 та сприймає голосові команди. Функції панелі приладів, як очікується, будуть частково віддані проекційному екрану.Для зберігання дрібниць передбачено 29 відсіків та висувну скриньку. У багажнику вміститься 506 літрів вантажу. Довжина, ширина та висота кросовера відомі завдяки даним з бази Мінпрому Китаю: вони дорівнюють 4615, 1875 та 1673 міліметрам відповідно при 2750-міліметровій колісній базі.Elexio побудований на тій же платформі E-GMP, яка лежить в основі Ioniq, але стилістично з ними не перетинається, демонструючи фірмовий вигляд майбутніх Hyundai для Китаю.Кросовер буде доступнийяк з переднім, так і повним приводом. У першому випадку його оснастять єдиним електродвигуном потужністю 218 кінських сил, у другому додадуть другий агрегат на 99 сил. Загальна віддача повнопривідного Elexio перевищить 316 кінських сил.Літій-залізо-фосфатні батареї для кросовера постачатиме FinDreams. Ємність невідома, але машині обіцяний запас ходу на рівні 700 кілометрів за циклом CLTC. Акумулятор отримає функцію швидкого заряджання, завдяки чому поповнити запас енергії з 30 до 80 відсотків можна буде за 27 хвилин. На ринок Китаю новий кросовер вийде у вересні цього року.Нагадаємо, раніше AUTOGEEK робив перший тест-драйв в Україні найпотужнішої версії електромобіля Hyundai IONIQ 5N.
