Traton Group об’єднує науково-дослідні відділи автомобільних брендів
Traton Group об’єднує науково-дослідні відділи автомобільних брендів

Traton Group об’єднує науково-дослідні відділи автомобільних брендів

Traton Group відкриває новий розділ у співпраці своїх брендів, оскільки з 1 липня розпочала роботу Group R&D. Близько 9000 співробітників відділів досліджень та розробок Scania, MAN, International та Volkswagen Truck & Bus об’єднуються під однією парасолькою Group R&D. Нову структуру очолив Ніколас Клінгенберг, член Виконавчої ради Traton, відповідальний за дослідження та розробки у Traton Group.

Traton Group об’єднує науково-дослідні відділи автомобільних брендів - Фото 1

Ніклас Клінгенберг: «Майбутнє тісніше співробітництво в галузі досліджень і розробок зробить нас і швидше, і ефективніше, що дозволить нам розробляти точніше націлені інновації та виводити продукти на ринок раніше. Такий підхід означає, що ми можемо уникнути дублювання роботи і одночасно послідовно адаптувати наш продуктовий портфель оптимально до потреб різних клієнтів по всіх наших брендах».

Основна увага приділяється розробці модульних компонентів, які можуть використовуватися різними брендами, в той час як мета полягає в тому, щоб одна й та сама технологія обслуговувала різні етапи продуктивності і таким чином задовольняла різні вимоги клієнтів. Тепер, коли співпраця між Group R&D та Brand Identity Development (BID) розвивається, вона прискорить розробку модульної системи TRATON для постачання на ринок стійких, ефективних та взаємопов’язаних транспортних рішень.

Джерело матеріала
loader
loader