/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F88%2Fef2f6a02674cca2eabd4b23914a05899.jpg)
Весілля Джеффа Безоса та Лорен Санчес у Венеції перетворилося на справжній фінансовий тріумф для модних брендів
Весілля Джеффа Безоса та Лорен Санчес, що пройшло з розмахом у Венеції, перетворилося на справжній фінансовий тріумф - як для брендів, так і для міста. За даними видання WWD, подія принесла світовим модним домам загалом $222 мільйони завдяки згадкам у ЗМІ та соцмережах.Абсолютним лідером став Dolce & Gabbana: сукня нареченої принесла бренду $14,5 мільйонів - більше, ніж цілий модний показ. Інші бренди також отримали значну вигоду:На триденне святкування з'їхалися 200 знаменитостей: Леонардо Ді Капріо, Опра Вінфрі, Кардашьян-Дженнери, Іванка Трамп, Сідні Свіні та інші. Хоча захід викликав хвилю протестів серед венеційців, для економіки міста він став подарунком - надходження до бюджету склали 957 мільйонів євро.

