Meta інтригує користувачів: чат-боти першими надсилають їм повідомлення
Meta інтригує користувачів: чат-боти першими надсилають їм повідомлення

Meta інтригує користувачів: чат-боти першими надсилають їм повідомлення

Користувач листується з друзями у додатку Facebook Messenger або WhatsApp, і отримуєте небажане повідомлення від чат-бота зі штучним інтелектом, який одержимий фільмами.

«Сподіваюся, у вас гармонійний день!» — пишеться в ньому. «Я хотів би дізнатися, чи ви нещодавно відкрили для себе якісь нові улюблені саундтреки чи композиторів. Або, можливо, ви хочете отримати рекомендації для наступного кіновечора? Дайте мені знати, і я буду радий допомогти!»

Це реальний приклад того, як зразок персонажа зі штучним інтелектом під назвою «Маестро кіномагії» може надсилати проактивне повідомлення в Messenger, WhatsApp або Instagram, згідно з рекомендаціями компанії з маркування даних Alignerr, з якими ознайомився Business Insider .

Зі стіків документів видання дізналося, що Meta співпрацює з Alignerr над навчанням чат-ботів, які можна налаштовувати, щоб вони зв'язувалися з користувачами без запрошення та продовжували відповідати на будь-які попередні розмови. Це означає, що боти, яких користувачі можуть створювати на платформі AI Studio від Meta, також запам'ятовують інформацію про користувачів. 

Meta підтвердила, що тестує подальші повідомлення зі штучним інтелектом для TechCrunch.

Чат-боти зі штучним інтелектом надсилатимуть подальші повідомлення лише протягом 14 днів після того, як користувач ініціює розмову, і якщо користувач надіслав боту щонайменше п’ять повідомлень протягом цього періоду. Meta каже, що чат-боти не продовжуватимуть обмін повідомленнями, якщо на перше подальше повідомлення не буде відповіді. Користувачі можуть зберігати своїх ботів приватними або ділитися ними через історії, прямі посилання та навіть відображати їх у профілі Facebook або Instagram. 

«Це дозволяє вам продовжувати досліджувати теми, що вас цікавлять, та брати участь у більш змістовних розмовах зі штучним інтелектом у наших додатках», – сказав речник Meta. 

Ця технологія схожа на ту, що пропонується стартапами штучного інтелекту, такими як Character.AI та Replika. Обидві компанії дозволяють своїм чат-ботам ініціювати розмови та ставити запитання, щоб вони функціонували як компаньйони ШІ. Новий генеральний директор Character.AI, Карандіп Ананд , приєднався до команди минулого місяця після того, як обійняв посаду віце-президента Meta з бізнес-продуктів. 

Але залученість приходить із ризиком. Character.AI перебуває під активним судовим позовом після звинувачень у тому, що один із ботів компанії зіграв роль у смерті 14-річного хлопчика . 

На запитання, як Meta планує розв'язати питання безпеки, щоб уникнути ситуацій, подібних до Character.AI, речник TechCrunch направив низку застережень . Одне з них попереджає, що відповідь ШІ «може бути неточною або недоречною і не повинна використовуватися для прийняття важливих рішень». Інше стверджує, що ШІ не є ліцензованими фахівцями чи експертами, навченими допомагати людям. 

«Чати з користувацькими штучними інтелектами не можуть замінити професійні поради. Не варто покладатися на чати зі штучним інтелектом для медичних, психологічних, фінансових, юридичних чи будь-яких інших професійних порад». 

TechCrunch також запитав у Meta, чи встановлює компанія вікове обмеження для взаємодії зі своїми чат-ботами. Короткий аналіз інтернет-ресурсів показав, що компанія не встановлює вікових обмежень для використання Meta AI, хоча закони в Теннессі та Пуерто-Рико обмежують підлітків у певній взаємодії. 

На перший погляд, місія узгоджується з прагненням Марка Цукерберга боротися з «епідемією самотності». Однак більша частина бізнесу Meta побудована на доходах від реклами, і компанія здобула репутацію компанії, яка використовує алгоритми, щоб люди гортали сторінки, коментували та лайкали, що корелює з більшою кількістю переглядів реклами.

У судових документах , які були оприлюднені у квітні, Meta передбачила, що її генеративні продукти штучного інтелекту забезпечать їй дохід від 2 до 3 мільярдів доларів у 2025 році та до 1,4 трильйона доларів до 2035 року. Значна частина, якщо не більшість, цієї суми надійде від угод Meta про розподіл доходів з компаніями, які розміщують її відкриту колекцію моделей Llama. Компанія заявила, що її помічник зі штучним інтелектом може зрештою показувати рекламу та пропонувати опцію підписки. 

Meta відмовилася коментувати запитання TechCrunch про те, як компанія планує комерціалізувати своїх чат-ботів зі штучним інтелектом, чи планує вона включати рекламу чи спонсоровані відповіді, і чи передбачає довгострокова стратегія компанії щодо сумісних зі штучним інтелектом інтеграцію з Horizon, соціальною грою віртуальної реальності Meta.

Джерело матеріала
loader