/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F66322c69b0a75f8fb1c5879d17d7dbd8.jpg)
Мовний омбудсман цьогоріч отримав майже півтори тисячі скарг від громадян
Про це повідомила пресслужба Уповноваженого, передає Укрінформ.
Зазначається, що найбільше скарг надійшло з Києва (582), а також з Одеської (178), Харківської (171) та Дніпропетровської (138) областей.
Найбільш проблемними залишаються такі сфери: інтернет-торгівля та онлайн-ресурси — 378 звернень, публічна інформація та зовнішня реклама — 293, обслуговування — 230. У сфері освіти зафіксовано 114 скарг.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F6f585e755834045e8145a5acc1f484a8.jpg)
“Порівняно з минулим роком кількість скарг зросла більш ніж на третину. Динаміка звернень громадян свідчить про те, що суспільство все більш нетерпиме до порушень мовного закону та готове відстоювати своє право на отримання інформації та послуг українською мовою”, - сказав Тарас Кремінь.
Він наголосив, що у 2025 році, окрім реагування на звернення громадян, активізовано практику постійного моніторингу дотримання мовного закону.
Як повідомлялося, Кабінет Міністрів 15 березня минулого року схвалив Державну цільову національно-культурну програму забезпечення всебічного розвитку і функціонування української мови як державної в усіх сферах суспільного життя на період до 2030 року.

