/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F854ba020f03a0fb6698b78b0d6312d7d.jpg)
Mercedes-AMG GT XX видає штучні звуки V8 через фари
Новий концепт Mercedes-AMG GT XX приховує одну несподівану особливість – динаміки, вбудовані у фари. Спочатку ця деталь залишалася непоміченою на тін інших інновацій, таких як аеродинамічні диски та цифровий дисплей. Однак саме вони відіграють ключову роль у створенні унікального звукового супроводу.Динаміки використовують корпус фар як резонатор, щоб відтворити низькі частоти, схожі на рев класичного V8. Для пасажирів звук подається через акустичну систему салону, а зовнішні динаміки призначені для пішоходів. Це не лише додає емоцій, але й виконує функцію безпеки, оскільки електрокари мають бути чутними на дорозі.Концепт оснащений трьома двигунами Yasa та акумулятором ємністю 114 кВт·год, який теоретично може заряджатися з потужністю понад 850 кВт. Це дозволить додати 400 км запасу ходу всього за 5 хвилин. Поки що такі швидкі зарядні станції доступні лише в Китаї, але Mercedes очікує, що вони стануть стандартом у майбутньому.Ця модель стане конкурентом Porsche Taycan і, ймовірно, вийде у серійне виробництво вже наступного року. Імітація звуку двигуна – це не просто розвага, а продуманий крок, який поєднує емоції від класичних автомобілів із перевагами електроприводу. Технологія може стати трендом серед преміальних брендів, які намагаються зберегти «характер» своїх машин у еру електрифікації.
