Mercedes-AMG відмовляється від непопулярного чотирициліндрового C63 на користь значно кращої версії
Mercedes-AMG відмовляється від непопулярного чотирициліндрового C63 на користь значно кращої версії

Mercedes-AMG відмовляється від непопулярного чотирициліндрового C63 на користь значно кращої версії

Mercedes-AMG визнає, що їхній експеримент із гібридним чотирициліндровим двигуном M139 PHEV не вдався. Джерело з компанії повідомило, що цей агрегат, який використовується у моделі C63, буде замінено на гібридні шестициліндрові або нові V8 двигуни. Особливої критики зазнала версія з 2.0-літровим мотором потужністю 671 к.с. через його “безликий” характер та велику вагу.Незважаючи на те, що ця силова установка перевершувала за потужністю попередній V8, вона не знайшла широкого попиту серед покупців. Додатковими причинами відмови стали високі витрати на адаптацію двигуна до майбутніх норм Євро-7, а також обмежений запас ходу на електротязі (менше 16 км).Наразі компанія розглядає можливість використання 3.0-літрового гібридного шестициліндрового двигуна від E53 у C63, хоча його потужність (603 к.с.) дещо нижча за поточний показник. Однак найбільші надії пов’язані з новим V8 з плоским колінвалом, розробка якого триває. Його можуть встановити в наступному поколінні C63, але не раніше кінця 2020-х років.Ці зміни відображають загальний тренд у автомобільній промисловості: пошук балансу між продуктивністю, екологічністю та попитом ринку. Хоча гібридні технології залишаються важливою частиною стратегії AMG, компанія, схоже, робить ставку на більш традиційні для своїх моделей двигуни, але з сучасними доопрацюваннями.

Джерело матеріала
loader