Британсько-український стартап Carmoola залучив £300 млн на розвиток автокредитування
Британсько-український стартап Carmoola залучив £300 млн на розвиток автокредитування

Британсько-український стартап Carmoola залучив £300 млн на розвиток автокредитування

Лондонський фінтех-стартап Carmoola, серед засновників якого є українці, залучив £300 млн через приватні цінні папери, забезпечені активами (ABS).

Угода укладена в партнерстві з банком NatWest та інвесткомпанією Chenavari Investment Managers, повідомляє AIN із посиланням на повідомлення стартапу. 

Таким чином, загальний обсяг залучених коштів у проєкт перевищив £540 млн.

Залучені інвестиції будуть спрямовані на масштабування та підвищення ефективності діяльності Carmoola. 

Модель компанії передбачає відмову від посередників і спрощення процесу оформлення автокредитів, що, за словами засновника та CEO Айдана Рашбі, дозволяє зробити фінансування доступнішим і прозорішим для клієнтів. Він зазначив, що нове фінансування утричі збільшує боргові можливості компанії порівняно з попередніми угодами.

У NatWest підкреслюють, що ця співпраця демонструє довіру до бізнес-моделі Carmoola, а в Chenavari вважають компанію такою, що має потенціал до масштабування.

Оцінка Carmoola не розкривається, однак раніше стартап залучав фінансування від низки венчурних інвесторів, зокрема від QED Investors, VentureFriends, InMotion Ventures (інвестиційного підрозділу Jaguar Land Rover), а також нью-йоркських інвесторів AlleyCorp і київських u.ventures.

Про Carmoola

Carmoola вийшла на ринок у 2022 році й уже зарекомендувала себе як один з інноваційних гравців у сфері споживчого автокредитування у Великій Британії.

Серед її засновників — Айден Рашбі, Емі Маккечні, а також українці Роман Сумніков та Ігор Гордійчук. Хоча штаб-квартира Carmoola розташована в Лондоні, значна частина команди розробників перебуває в Україні.

Стартап створив мобільний застосунок, який дозволяє користувачам швидко оформити автокредит, керувати платежами за персоналізованим графіком, а також оплачувати покупку онлайн або в автосалоні за допомогою віртуальної картки. Як стверджують у Carmoola, їхній продукт спрощує всі етапи покупки авто — від перевірки транспортного засобу до отримання фінансування.

Джерело матеріала
loader